خبرنگاران سهم تهران برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در کرونا پیگیری می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران گفت: سهم این استان در اختصاص تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده بر اثر ویروس کرونا پیگیری می گردد.

خبرنگاران سهم تهران برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در کرونا پیگیری می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امام امین روز یکشنبه در نشست با مسئولان مالی این استان اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، احتیاج به برنامه ریزی مناسب داریم تا تبعات آن کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: بسیاری از مشاغل در این شرایط به تعطیلی کشانده شده اند که در نبود حمایت و توجه جدی به مسائل صاحبان آن، بار روانی و مالی قابل توجهی به کشور تحمیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران اضافه کرد: با وجود رشد صنعت گلکاری در کشور از سال های پیش از انقلاب، اما اکنون این صنعت در عمل از حرکت باز ایستاده است، بنابراین باید با اتخاذ تدابیری ویژه بار دیگر زمینه فعالیت آن را فراهم ساخت.

امامی امین اظهارداشت: برای مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی اختصاص داده خواهد شد که در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه 12 فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار استان برگزارخواهد شد، موارد بیشتر آن احصا می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3889

به "خبرنگاران سهم تهران برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در کرونا پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم تهران برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در کرونا پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید