112 دستاورد جدید هسته ای کشور در فروردین سال آینده رونمایی می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهروز کمالوندی عصر شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید موزه دکتر علی اکبر صالحی در جمع خبرنگاران گفت: با شرایطی که ایجاد شده فکر می کنیم شاید سال آینده فشار تحریم ها بیشتر شود لذا دنبال راهکارهایی برای کاهش این فشارها هستیم.

112 دستاورد جدید هسته ای کشور در فروردین سال آینده رونمایی می شود

وی بیان کرد: اگر بتوانیم از همه امکانات داخلی بخوبی استفاده کنیم قادر خواهیم بود بر مسائل فائق آمده و دشمن را ناامید کنیم.

کمالوندی بیان کرد: البته تحریم چیز جدیدی برای ملت ما نیست و از همان ابتدای انقلاب شاهد مخالفت و توطئه و تحریم به اشکال مختلف بوده ایم و شاید در سال های اخیر کمی شدت گرفته و آشکارتر شده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور یادآور شد: با اتحاد و صبوری مردم این شرایط را به یاری خدا پشت سر خواهیم گذاشت و از تنگناها عبور خواهیم کرد.

وی در خصوص رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای در کشور هم گفت: در فروردین ماه سال آینده از 112 دستاورد هسته ای رونمایی خواهیم کرد تا دشمنان به اقتدار و دانش این ملت بیشتر پی ببرند.

کمالوندی یاد آورشد: این دستاوردها در بخش های چرخه سوخت، نیروگاهی، لیزر، اکتشاف و امور فنی است.

وی افزود: رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای پیام روشنی به آمریکا و دشمنان ایران اسلامی است که بدانند ملت ایران ضمن ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها توانسته توانمندی های خود را بیشتر از گذشته بروز دهد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: هر چند آمریکا در این جنگ به کشورهای متحد خود فشار آورده که با تحریم ایران از معاملات اقتصادی با کشورمان خودداری کنند اما از این شرایط نیز با هدایت رهبری و ایستادگی مردم به سلامت عبور خواهیم کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 254

به "112 دستاورد جدید هسته ای کشور در فروردین سال آینده رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "112 دستاورد جدید هسته ای کشور در فروردین سال آینده رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید