یوتیوب اظهار داشت: تمامی ویدئوهایی که کرونا را با اینترنت 5G مرتبط می نمایند حذف خواهند شد

به گزارش پرسینا بلاگ، یکی ازتئوری های توطئه اخیر درباره ویروس کرونا این است که این ویروس با اینترنت 5G مرتبط است. این تئوری توطئه در ویدئوهایی در فضای مجازی نیز منتشر شده است. بر همین اساس نیز بعضی از افراد که به این تئوری باور دارند، اقدام به آتش زدن دکل های 5G در انگلستان نموده اند.

یوتیوب اظهار داشت: تمامی ویدئوهایی که کرونا را با اینترنت 5G مرتبط می نمایند حذف خواهند شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یوتیوب اعلام نموده است که تعداد ویدیوهایی که به کاربران اطلاعاتی مثل ادعاهای دروغین مبنی بر ارتباط فناوری 5G با کروناویروس را می دهد، کمتر نموده و به زودی همه این نوع ویدئوها را حذف خواهد نمود.

این شرکت اعلام نموده است فیلم هایی را که خط مشی یوتیوب را نقض می نمایند حذف می نماید. هر نوع محتوایی که حاشیه ساز و اشتباه باشد حذف می گردد. حداقل هفت برج مخابراتی سلولی در هفته گذشته در انگلیس به آتش کشیده شده است.چهار مورد از این آتش سوزی ها در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاده است. این آتش سوزی ها عمدی و تحت تاثیر تئوری های توطئه اتفاق افتاده است. این رفتارها در شرایطی رخ می دهد که حتی یکی از برج های آتش گرفته ربطی به اینترنت 5G نداشت.

سخنگوی یوتیوب در این خصوص گفت :سیاست های ما روشن هستند و در نتیجه هر نوع فیلمی که رفتار نادرست را ترویج می نماید حذف خواهیم کرد. روش های غیرقابل تایید درمان کرونا، تبلیغ داروها و مواردی مشابه نیز در این دسته بندی جای می گیرند. کاهش توصیه های مرتبط با نظریه های توطئه کرونا ویروس از مهمترین کوشش ها برای مبارزه با اخبار غلط است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3995

به "یوتیوب اظهار داشت: تمامی ویدئوهایی که کرونا را با اینترنت 5G مرتبط می نمایند حذف خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب اظهار داشت: تمامی ویدئوهایی که کرونا را با اینترنت 5G مرتبط می نمایند حذف خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید