یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین اطلاع داد: بر اساس آمار سازمان هدفمندی یارانه ها در شهریورماه یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است و خانواده ها تا دو ماه پس از قطع یارانه می توانند در دفاتر پیشخوان اعتراض نمایند.

یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است

قاسم آقاعلیخانی - معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین - در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مرحله دوم حذف یارانه خانوارها در شهریور و مهرماه اظهار کرد: تمامی اقدامات تحت نظر ستاد اجرایی تبصره 14 دولت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای خانوارهایی که یارانه آن ها قطع شده پیامک ارسال شده است تا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند؛ طی مراجعه به این دفاتر سرپرستان خانوار کد رهگیری دریافت نموده و رضایت نامه تکمیل می نمایند تا دولت حساب آن ها را آنالیز کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه در مرحله ای که خانوارها معترض می شوند حساب های بانکی آنان چک می گردد، اضافه نمود: ملاک قطع یارانه ها گردش حساب اقتصادی، خودرو و دارایی خانوارها است؛ بر این اساس یارانه خانوارهای چهار نفره که مجموع کارت بانکی تمامی اعضای خانواده بیش از هفت میلیون گردش اقتصادی داشته قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار سازمان هدفمندی یارانه ها در شهریورماه یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است و فعلاً آماری از قطع یارانه ها در مهرماه در دست نیست؛ خانواده ها تا دو ماه پس از قطع یارانه می توانند نسبت به این اقدام در دفاتر پیشخوان اعتراض نمایند.

آقاعلیخانی بیان نمود: اگر برای خانوارهایی یارانه واریز نشده و پیامک نیز دریافت ننموده باشند احتمالاً اشتباه حساب و یا اختلال در واریز اتفاق افتاده است که این خانوارها می توانند با شماره 0216369 تماس حاصل نمایند تا آنالیز و اعلام نتیجه گردد.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین در خاتمه تأکید کرد: هیچ اداره ای متولی یارانه ها نیست و افراد معترض می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند تا آنالیز های لازم صورت گیرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2190

به "یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه 2300 خانوار قزوینی قطع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید