گواردیولا: استرلینگ بازیکن جالب و هیجان انگیزی به نظر می رسد، سانه ریکاوری را شروع نموده است

به گزارش پرسینا بلاگ، پپ گواردیولا با وجود مسائل و موانع، اوضاع تیمش را خوب ارزیابی می نماید.

گواردیولا: استرلینگ بازیکن جالب و هیجان انگیزی به نظر می رسد، سانه ریکاوری را شروع نموده است

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش مقابل نوریچ سیتی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: لاپورته چیزی بین 5 تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود. طبعا باید در ماه ژانویه یا فوریه دوباره او را در اختیار داشته باشیم. لروی سانه هم پیش ما برگشته و روند ریکاوری اش را آغاز نموده است. او هم پیش از خاتمه فصل به میادین باز خواهد گشت. او طی 3 ماه ابتدایی سال جدید شاید پا به توپ گردد. بنجامین مندی هم خوب است و اکنون تمرین می نماید. خوشحالم چون طی 2 هفته اخیر او مرتب با تیم تمرین نموده و امیدواریم در چند بازی بعدی بتواند در لیست قرار بگیرد. گوندوعان معده درد داشت اما روزهای قبل عالی تمرین نموده بود.

او در ادامه اضافه کرد: کورس قهرمانی، دو طرفه است؟ نمی دانم. من مفسر نیستم. هر هفته شاهد پیش بینی های جالبی از اتفاقاتی که رخ خواهد داد، هستیم. ما تاکنون 4 بازی انجام داده ایم. حالا رقابت اصلی آغاز می گردد. پس از بازی شنبه، به اوکراین می رویم و چهارشنبه بازی داریم؛ پنج شنبه برمی گردیم و شنبه در لیگ برتر بازی می کنیم و دوباره بازی داریم. از 5 بازی پیش رو، 4 بازی خارج از خانه است. خیلی اتفاقات می تواند رخ بدهد. 2 مصدومیت وحشتناک داشتیم و خواهیم دید چه می گردد. اکنون برای پیش بینی خیلی زود است.مقایسه استرلینگ با کریستیانو رونالدو و مسی؟ بی نهایت بابت عملکرد او در سیتی و تیم ملی انگلیس خوشحالم. امیدوارم رحیم به این مقایسه ها توجه نکند چون برایش بهتر است. هیچ کس نمی تواند خودش را با مسی و رونالدو مقایسه کند. همه اتفاقات خوبی که برای استرلینگ اتفاق افتاده به خاطر اخلاق و نظم کاری خودش است. رحیم انسانی بی نهایت جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد. برای او خوشحالم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1419

به "گواردیولا: استرلینگ بازیکن جالب و هیجان انگیزی به نظر می رسد، سانه ریکاوری را شروع نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: استرلینگ بازیکن جالب و هیجان انگیزی به نظر می رسد، سانه ریکاوری را شروع نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید