گتوسو برای دومین بار از سوی هیئت مدیره باشگاه میلان احضار شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شکست اخیر تیم فوتبال میلان در خانه تورینو، فشار بیشتری به سرمربی ایتالیایی این تیم وارد آورده است.

گتوسو برای دومین بار از سوی هیئت مدیره باشگاه میلان احضار شد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که از گوشه و کنار شایعاتی درباره برکناری جنارو گتوسو از سرمربیگری میلان در خاتمه فصل جاری شنیده می گردد، او روز گذشته برای دومین بار طی یک هفته اخیر به دفتر باشگاه رفت تا به اعضای هئیت مدیره باشگاه شرح دهد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، گتوسو عصر روز گذشته (دوشنبه) در حالی به دفتر باشگاه میلان رفت که روز قبل از آن به دنبال باخت 2 بر صفر تیمش مقابل تورینو در هفته سی و چهارم سری A نیز به آنجا رفته بود.

بلافاصله پس از جلسه دوم، شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد که در این جلسه مدیران باشگاه از گتوسو خواستند دلایل اتفاقی که در بازی مقابل تورینو رخ داد را شرح دهد.

در این جلسه، مدیر اجرایی باشگاه ایوان گازیدیس، مدیران ورزشی لئوناردو و پائولو مالدینی و رئیس باشگاه پائولو اسکارونی حضور داشتند. گفته می گردد که در این جلسه ضرب الاجل ها و شروطی از سوی مدیران باشگاه برای گتوسو جهت ادامه دادن به کارش مشخص شده است. با این حال، برکناری هافبک سابق روسونری در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قطعی به نظر می رسد. میلان در نتیجه باخت در خانه تورینو به رده ششم سقوط کرد و در فاصله سه امتیاز آتالانتا، دارنده آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 441

به "گتوسو برای دومین بار از سوی هیئت مدیره باشگاه میلان احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو برای دومین بار از سوی هیئت مدیره باشگاه میلان احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید