کلینتون: ترامپ با عفو راجر استون به دنبال بستن دهان او بود

به گزارش پرسینا بلاگ، هیلاری کلینتون که در سال 2016 رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ بود می گوید اقدام اخیر این رئیس جمهور آمریکا در بخشودگی مجازات راجر استون صرفا به انگیزه جلوگیری از باز شدن دهان این مشاور سابق کمپینش اجرا شده اما کلینتون توضیح نداد که در غیر این صورت استون ممکن بود چه چیزهایی را افشا کند.

کلینتون: ترامپ با عفو راجر استون به دنبال بستن دهان او بود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اوایل ماه جاری میلادی با امضای حکمی مجازات حبس راجر استون، مشاور سابق کمپینش را بخشیده و اتهامات مطرح شده علیه وی را ناعادلانه خوانده و مدعی شد که استون 67 ساله تا کنون متحل رنج بسیار شده است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه ای با ام.اس.ان.بی.سی بیان نمود، اساسا فرمان بخشش مجازات استون از سوی ترامپ برای بستن دهان وی امضا شد.

کلینتون گفت: این فرمان امضا شد تا راجر استون عملا مسائل بیشتری درباره آنچه که در واقع اتفاق افتاده و آنچه که عملا از ترامپ می دانسته افشا نکند.

کلینتون بدون آنکه توضیح بیشتری درباره افشاگری های احتمالی استون به دادستانهای فدرال بدهد، گفت: این تداوم سرپوش گذاری است.

این وزیر خارجه اسبق آمریکا در ادامه روسیه را متهم به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 کشورش کرده و همچنین ادعا کرد که روسیه این مداخله را در انتخابات سوم نوامبر امسال نیز انجام خواهد داد: این بسیار روشن است که روسیه در این راه پیروز شد. آنها باور دارند که توانستند بر اذهان و حتی آرای آمریکایی ها اعمال نفوذ کنند پس چرا بخواهند جلوی خودشان را بگیرند؟ آنها واقعا میخواهند دستور کار خود برای ایجاد تفرقه در ما را پیگیری کنند.

وزیر خارجه اسبق آمریکا در این مصاحبه به مناقشه مربوط به یک ارزیابی اطلاعاتی در مورد طرح جوایز پیشنهادی روسیه به شبه نظامیان طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی هم اشاره کرد. او گفت: او به عنوان رئیس جمهور آمریکا هنوز چیزی درباره این برنامه معین جایزه بر سر سربازان آمریکایی نگفته است.

دولت ترامپ مکررا این گزارش را با استناد به اینکه فاقد سند و مدرک کافی است رد کرده است. ترامپ این مناقشه را یک ماجرای دیگر ساخته و پرداخته رسانه های اخبار دروغ با هدف آسیب زدن به وی و حزب جمهوریخواه دانسته است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4896

به "کلینتون: ترامپ با عفو راجر استون به دنبال بستن دهان او بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: ترامپ با عفو راجر استون به دنبال بستن دهان او بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید