کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده ها رفت

به گزارش پرسینا بلاگ، عضو تیم ملی فرنگی ایران در وزن 87 کیلوگرم از دور رقابت های قهرمانی دنیا کنار رفت.

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده ها رفت

به گزارش خبرنگاران در ادامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا که در قزاقستان در حال پیگیری است، رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره دنیا و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بارها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و مانع حملات نماینده کشورمان شدند، با نتیجه 1 بر 1 باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل ژان بلینیوک قهرمان دنیا و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم هم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و دنیا از کوبا با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گردید و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. تاب ابتدا در این گروه با میهایل میهوت از رومانی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف فرانک استابلر قهرمان دنیا از آلمان می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور بعد به مصاف ریو هان سو قهرمان دنیا از کره جنوبی می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی می گردد تا مقابل السید از مصر قرار گیرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1444

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده ها رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده ها رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید