پیش از آنکه بخوانم چاپ هشتمی شد، تابستان آن سال در چاپ دوم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نشر آموت ترجمه شقایق قندهاری از رمان پیش از آنکه بخوابم نوشته اس. جی. واتسون و تابستان آن سال اثر دیوید بالداچی را برای هشتمین و دومین نوبت تجدید چاپ کرد.

پیش از آنکه بخوانم چاپ هشتمی شد، تابستان آن سال در چاپ دوم

رمان پیش از آنکه بخوابم که به تازگی نسخه ای سینمایی از آن نیز با بازی نیکول کیدمن ساخته و پخش شده است، در بهار سال 2011 منتشر شده، تاکنون به بیش از 30 زبان ترجمه شده است. همچنین علاوه بر آمریکا و انگلستان از پرفروش ترین کتاب ها در کشورهای فرانسه، کانادا، بلغارستان و هلند نیز بوده است.

این رمان داستان زندگی دختری با نام کریستین را روایت می کند که پس از هربار بیدار شدن از خواب تمامی حافظه خود را از دست رفته دیده و به همین دلیل خاطرات و گذشته خود را به یاد نمی آورد. در این میان دکتری به کمک وی آمده و او را به کشف گذشته هولناک سابقش هدایت می کند.

این رمان در چاپ تازه با قیمت 27500 تومان منتشر شده است.

رمان تابستان آن سال نیز نوشته دیوید بالداچی نویسنده مشهور آمریکایی است. وی تاکنون بیش از 25 رمان منتشر و به بیش از 45 زبان ترجمه و در بیش از 80 کشور در سراسر جهان توزیع شده است.

او در این رمان داستانش را پیرامون شخصیتی روایت می کند که تنها چند روز از عمرش باقی مانده است خود را آماده می کند تا با همسرش و سه فرزندشان وداع کند اما در همین حین فاجعه دیگری کل خانواده را غافلگیر می کند و در شب عید کریسمس لیزی همسر او در تصادف اتومبیل کشته می شود و وضعیت خانواده بسیار پیچیده می شود...

اگرچه بسکمک بالداچی را به عنوان نویسنده رمان های مهیج پلیسی و جنایی می شناسند، اما او با نوشتن تابستان آن سال ثابت کرد که در خلق داستان در دیگر گونه های ادبی نیز پیروز است.

دیوید بالداچی در رشته های علوم سیاسی و حقوق تحصیل کرده است و از سال ها پیش درگیر فعالیت های خیرخواهانه در جهت ترویج دانش آموزی، مبارزه با جهل و فقر در بین مردم است.

ترجمه این رمان در چاپ تازه با قیمت 25 هزار تومان منتشر شده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1960

به "پیش از آنکه بخوانم چاپ هشتمی شد، تابستان آن سال در چاپ دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش از آنکه بخوانم چاپ هشتمی شد، تابستان آن سال در چاپ دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید