پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر امورخارجه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در روز آدینه دوم اسفند گفت: آدینه تداوم باور ایرانیان به هم سرنوشت بودن است.

پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران، جواد ظریف پنجشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز آدینه دوم اسفند، نوشت: در تمام این سال ها من موظف به تمام ایران بوده ام، حتی کسانی که منافع ملی را آنچنان که باید درنمی یابند ودنیا را آنچنان که هست نمی بینند. حتی دفاع از آن ها که بارها من و همکارانم را آزرده اند و در این آزردن لختی درنگ ننموده اند. وقتی از حق هر ایرانی در برابر تحریم دفاع می کنم، وقتی برای دفاع از قدرت مشروع ایران، از این سو به آن سوی دنیا می روم.

وقتی برای ناکام گذاشتن کارزار ایران ستیزان از هر دریچه ای برای سخن گفتن با دنیا بهره می جویم؛ هر لحظه ایران را خانه ای برای همه می بینم نه فقط برای کسانی که تاییدم می نمایند. هر لحظه ایران را همان وطنی می بینم که ما را با تمام تفاوت هایمان و با تمام فاصله هایمان در آغوش گرفته است. بارها با دیگرانی که از دور به ایران نگاه می نمایند، گفت وگو نموده ام.

بیش از آنچه تصور می کنیم ما را هم سرنوشت می بینند و من سالهاست که دریافته ام باور به ایران، باور به همین هم سرنوشت بودن ماست. تسلیم ناپذیری در برابر ظلم، ارمغان این فرهنگ ایرانی است. سلاح زیبایی که ایران را سال هاست محافظت نموده است. آدینه تداوم باور ایرانیان به هم سرنوشت بودن است. تصویری روشن از ایرانی که هنوز باورمند به حماسه است و نمایی تمام قد از پرچمی که سال هاست بر خاک نیفتاده است. آدینه پژواک این پیغام است که ایرانیان، وفای به عهد می نمایند، صلح را با صلح پاسخ می گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی شوند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3407

به "پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید