واکنش اوکراین به احتمال ثبت 2 شکست فنی از سوی یوفا در انتخابی یورو 2020

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیر فدراسیون فوتبال اوکراین به احتمال صدور حکم ثبت 2 شکست فنی تیم ملی این کشور در بازی های انتخابی یورو 2020 به خاطر استفاده از بازیکن برزیلی واکنش نشان داد.

واکنش اوکراین به احتمال ثبت 2 شکست فنی از سوی یوفا در انتخابی یورو 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اوکراین، یوری زاپیسوتسکی گفت: موضوع دعوت جونیور مورائس به تیم ملی فوتبال اوکراین و طی کردن پروسه قانونی آن با مشورت کارشناسان فیفا و یوفا انجام شد.

دبیر فدراسیون فوتبال اوکراین اضافه کرد: باید تاکید کنم با توجه به دعوت جونیور مورائس به اردوی تیم ملی فوتبال اوکراین برای انجام 2 بازی مرحله انتخابی جام ملت های اروپا 2020 برابر تیم های ملی لوکزامبورگ و پرتغال ما شرایط دریافت شهروندی او را مورد آنالیز قرار داده بودیم. در این زمان با کارشناسان فیفا و یوفا نیز مشورت کردیم و آنها اعتبار دعوت جونیور مورائیس به تیم ملی فوتبال اوکراین را مورد تایید قرار دادند. بدین خاطر من از طرفداران فوتبال اوکراین می خواهم آرامش خود را حفظ نمایند زیرا هنوز رای نهایی کمیته انضباطی یوفا صادر نشده است. اطمینان دارم که یوفا پس از آنالیز توضیحات فدراسیون فوتبال اوکراین تغییری در نتایج 2 بازی ابتدایی تیم ملی کشورمان در انتخابی یورو 2020 ایجاد نخواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود که 2 شکست فنی برای تیم ملی فوتبال اوکراین در بازی های انتخابی یورو 2020 برابر تیم های ملی لوکزامبورگ و پرتغال به خاطر نقض قوانین تبعیت بازیکنان خارجی در استفاده از بازیکن برزیلی از سوی یوفا اعمال می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 303

به "واکنش اوکراین به احتمال ثبت 2 شکست فنی از سوی یوفا در انتخابی یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اوکراین به احتمال ثبت 2 شکست فنی از سوی یوفا در انتخابی یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید