هافبک پرسپولیس: همه کسب و کار ها باز شده، ما هیچ فرقی با مردم نداریم

به گزارش پرسینا بلاگ، محسن ربیع خواه گفت: الان می بینید که لیگ های معتبر مختلف هم کارشان را آغاز نموده اند و ما هم که از آن ها مستثنی نیستیم.

هافبک پرسپولیس: همه کسب و کار ها باز شده، ما هیچ فرقی با مردم نداریم

به گزارش ، پرسپولیس این روز ها زیر نظر یحیی گل محمدی تمرینات خود را دنبال می نماید تا برای ادامه رقابت های لیگ برتر که قرار است هفته بیست و دوم آن هشتم و نهم تیرماه برگزار گردد، آماده گردد.

این تیم تا به امروز دو ملاقات محبت آمیز برگزار نموده که برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید و گل گهر را هم 1-0 از پیش رو برداشت. محسن ربیع خواه که در این مدت حضور فعالی در تمرینات سرخپوشان پایتخت داشته، درخصوص شرایط سرخپوشان به خبرنگار ایران گفت: شرایط تیم خوب است و بعد از حدود 3 ماه دوباره تمرینات مان را از سر گرفته ایم. الان 3 هفته ای است که داریم تمرین می کنیم و با اینکه در تعطیلی بودیم،

بدن های بچه ها آماده است. خوشبختانه در این دو بازی محبت آمیز هم عملکرد خوبی داشتیم، ولی باید جدی تر و بیشتر تمرین کنیم. البته هنوز وقت داریم و ا ن شاءالله به شرایط ایده آل که مدنظر کادر فنی است، برسیم. با اختلاف امتیازی که پرسپولیس با بقیه تیم ها ایجاد نموده، بسیاری این تیم را مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم می دانند و طرفداران این تیم هم امیدوارند پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی جام را بالای سر ببرد. هافبک دفاعی قرمز ها در این باره چنین نظر داد: به نظر من هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

درست است که 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم بسیار خوب است، ولی 9 بازی باقی مانده و اتفاقات زیادی می تواند رقم بخورد. ما هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم و باید خیلی کوشش کنیم تا این فرایند را ادامه دهیم. تا روز آخر لیگ می جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را با برد های بیشتر تثبیت کنیم.

برنامه 3 هفته پیش روی لیگ برتر اعلام شده، ولی همچنان برخی از تیم ها مخالف شروع مسابقات هستند و تعدادی دیگر نیز نگرانی هایی دارند. ربیع خواه در این خصوص چنین واکنشی داشت: من فکر می کنم چه بخواهیم چه نخواهیم، فوتبال و لیگ باید شروع گردد. خیلی از مردم و طرفداران دلخوشی شان همین فوتبال است و ما بازیکنان هم شغل دیگری نداریم و برایمان سخت است که در خانه بنشینیم. برای همین دوست داریم تمرین و بازی کنیم. این ویروسی هم که وجود دارد، برای کل جهان هست.

الان می بینید که لیگ های معتبر مختلف هم کارشان را شروع نموده اند و ما هم که از آن ها مستثنی نیستیم. ضمن اینکه الان همه کسب و کار ها باز شده و مردم سر کار می فرایند، ما هم هیچ فرقی با مردم نداریم و باید به کارمان ادامه بدهیم. از طرفی به نظر می رسد کرونا تا یک سال دیگر هم وجود داشته باشد و تا واکسن آن پیدا گردد، باید به زندگی در کنار آن عادت نموده و از خودمان مراقبت کنیم.

به نظرم اگر به توصیه های بهداشتی عمل کنیم، می گردد در کنار این ویروس زندگی کرد. ما خودمان خیلی دل مان برای فوتبال تنگ شده و در خانه نشستن ما را کلافه نموده بود. خوشبختانه تمرینات شروع شده و ا ن شاءالله مسابقات هم که شروع گردد، کامل به شرایط عادی برمی گردیم. البته متأسفانه بازی ها باید بدون تماشاگر برگزار گردد و این برای ما خوب نیست، ولی امیدواریم این بیماری هر چه زودتر تمام گردد و بتوانیم طرفداران مان را در استادیوم ببینیم و با تشویق هایشان روحیه بگیریم.

در جریان تمرینات پرسپولیس در هفته گذشته، محمد انصاری مدافع این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید 6 ماه از میادین دور باشد. فصل گذشته ربیع خواه چنین شرایطی تجربه کرد و می تواند دقیق تر در این باره صحبت کند: محمد شرایط سختی را سپری می نماید. من کاملاً او را درک می کنم، چون خودم 2 بار این شرایط را تجربه نموده ام. از طرفی مصدومیت او برای ما هم سخت است و خیلی نگرانش هستیم. ولی فوتبال همین است و مصدومیت هم کنارش هست و باید با آن دست و پنجه نرم کرد. محمد روحیه خیلی خوبی دارد و آدم خیلی محکم و قوی است و امیدواریم با قدرت این 6 ماه را طی کند و هر چه زودتر به میادین بازگردد.

ربیع خواه که هافبک دفاعی پرسپولیس است، در زمان مربیگری برانکو در لیگ پانزدهم در پست دفاع چپ برای سرخپوشان به میدان می رفت. او به سؤالی مبنی بر اینکه آیا حاضر است در غیاب انصاری در دفاع چپ بازی کند؟ چنین پاسخ داد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و پا به پای بچه ها در حال تمرین هستم. ضمن اینکه من بازیکنی هستم که مربی در هر پستی به من نیاز داشته باشد، سعی می کنم بیشترین و بهترین توانم را بگذارم و به تیمم یاری کنم. امیدوارم با شروع بازی ها و در اولین بازی مان هم که برابر پیکان هست، بتوانیم گام محکمی برداریم و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایران

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4641

به "هافبک پرسپولیس: همه کسب و کار ها باز شده، ما هیچ فرقی با مردم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پرسپولیس: همه کسب و کار ها باز شده، ما هیچ فرقی با مردم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید