نیروهای آل خلیفه دختر 16 بحرینی را هدف گلوله ساچمه ای قرار دادند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: روز گذشته نیروهای آل خلیفه با ورود به منزل مسکونی یک خانواده بحرینی به پسر و دختر16 ساله این خانواده شلیک نموده و باقی اعضای خانواده را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

نیروهای آل خلیفه دختر 16 بحرینی را هدف گلوله ساچمه ای قرار دادند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از لولو آوال، صبح امروز فاطمه الخواجه، دختر 16 ساله بحرینی به سبب شدت جراحات وارده براثر گلوله های تفنگ ساچمه ای نیروهای امنیتی آل خلیفه به کما رفت.

روز گذشته نیروهای امنیتی آل خلیفه پس از مشاهده برادر این دختر که در کنار منزلشان خود ایستاده بود وی را تا داخل خانه تعقیب نموده و پس از ورود به صورت مستقیم به او شلیک کردند، سپس به خواهر 16 ساله وی که در محل حضور داشت نیز شلیک کردند.

پس از انتشار خبر جراحت یک دختر 16 ساله، یوسف المحافظه از طرف مرکز حقوق بشر بحرین مامور شد تا این حادثه را مستند سازی نموده و به جمع آوری مدارک لازم بپردازد اما وی از سوی نیروهای امنیتی بحرینی تهدید شد تا از پیگیری این مساله صرف نظر کند.

از سوی دیگر رسانه های محلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی پس از شلیک به این دختر 16 ساله وی را زیر ضربات لگد خود قرار دادند که در اثر آن او به کما رفت، همچنین سایر اعضای خانواده نیز مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و نیروهای امنیتی پیش از خروج خود از منزل این خانواده به صورت تعمدی اقدام به شلیک گاز سمی در داخل فضای منزل کردند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4239

به "نیروهای آل خلیفه دختر 16 بحرینی را هدف گلوله ساچمه ای قرار دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای آل خلیفه دختر 16 بحرینی را هدف گلوله ساچمه ای قرار دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید