نفت مسجدسلیمان 2- نساجی مازندران 2؛ کامبک عجیب نفت مسجدسلیمان

به گزارش پرسینا بلاگ، جمعه 10،12،97، هفته بیستم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، ساعت 16:30، تماشاگر: 5 هزار نفر

نفت مسجدسلیمان 2- نساجی مازندران 2؛ کامبک عجیب نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان 2

گل ها: اسماعیل شریفات (89)، میلاد خدایی اصل (6+90)

نساجی مازندران 2

گل ها: حامد شیری (29)، لاشا توتادزه (82)

داور: محمدحسین ترابیان

کمک ها: علیرضا ایلدروم، امیرمحمد داودزاده

اخطار: علیرضا علیزاده، میلاد میداودی، میلاد خدایی اصل (نفت مسجدسلیمان)، محمد میری، حامد شیری، لاشا توتادزه، فرشاد فرجی (نساجی)

اخراج: حامد لک (دقیقه 3+90)، حمید مطهری (7+90) از پیکان

بازیکن برتر: مییلاد خدایی اصل (نفت مسجدسلیمان)

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولی بالی، میلاد خدایی اصل، امیرحسین امیری (46- میلاد میداودی)، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات، محمد شادکام (69- علی غلامرضاپور)، فرسید پاداش، هیثم هاشمی زاده (39- صادق صادقی)

سرمربی: علیرضا مرزبان

نساجی مازندران: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، جورجی گولسیانی، لاشا توتادزه، مجتبی ممشلی، محمدمهدی نظری (45- آرفنگ دافه)، حامد شیری، احمد عبدا...زاده، رحمان جعفری (82- امید سینگ)، محمد میری (65- علی اصغر عاشوری)، سجاد آشوری

سرمربی: مجید جلالی

علیرضا مرزبان تیمش را برای کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم با آرایش تهاجمی روانه میدان کرده بود اما یاران نساجی در نیمه اول با بستن همه روزنه های نفوذ بازیکنان نفت اجازه رسیدن زردپوشان به دروازه محمدامین رضایی را نمی دادند و در سمت مقابل خطراتی هم روی دروازه نفت ایجاد می کردند تا نشان بدهند برای کسب امتیازات کامل این بازی برنامه دارند. ضربه سر محمدمهدی نظری در دقیقه 11 تیر عمودی دروازه نفت را لرزاند تا زنگ خطر را برای میزبان به صدا در بیاورد. متعاقب آن ضربات رحمان جعفری و محمد میری را مهرداد طهماسبی دروازه بان نفت مهار کرد و سرانجام حامد شیری در دقیقه 29 با ضربه ای از پشت محوطه جریمه دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا علیرضا مرزبان به بازیکنان ذخیره تیمش دستور گرم کردن بدهد و ناچار به تعویض شود. در این لحظه حامد شیری پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان امیرحسین امیری را دریبل کرد و با ضربه ای زمینی به زاویه سمت چپ دروازه نفت گل اول مسابقه را برای نساجی به ثمر رساند. بازیکنان نفت با گل نساجی به خود آمدند و در پانزده دقیقه سرانجامی نیمه اول در زمین تیم میهمان خیمه زدند تا گل خورده را پاسخ دهند. در دقیقه 33 ارسال شریفات و ضربه سر فرشید پاداش مهاجم جدید نفتی ها در دستان محمدامین رضایی جای گرفت و در دقیقه 38 ضربه سر هیثم هاشمی زاده از کنار دروازه نساجی راهی خارج شد. زردپوشان نفت در نیمه دوم با اضافه شدن میلاد میداودی و حضور همزمان چند مهاجم در پی رسیدن به گل تساوی بودند و همین امر به بازیکنان نساجی فرصت می داد تا در ضدحملات از جلو کشیدن نفتی ها استفاده کنند و به دنبال زدن گل دوم باشند. در دقیقه 49 محمد میری یک فرصت عالی را در ضدحمله از دست داد، در دقیقه 55 ارسال اسماعیل شریفات را فرشاد فرجی مدافع نساجی از روی خط دروازه بیرون کشید و در دقیقه 58 صحنه مشکوک به خطای پنالتی جورجی گولسیانی درون محوطه نساجی ایجاد شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و مورد اعتراض نیمکت نفت و هواداران این تیم قرار گرفت. در ادامه نیمه دوم، شوت محکم صادق صادقی در دقیقه 70 توسط محمدامین رضایی سنگربان نساجی مهار شد و در دقیقه 77 مدافعان نساجی در دو نوبت متوالی ضربات میلاد میداودی را برگشت دادند تا قفل دروازه قرمزپوشان بسته بماند. بازیکنان نساجی در دقیقه 82 روی یک ضدحمله سریع صاحب ضربه ایستگاهی شدند و لاشا توتادزه بازیکن خارجی این تیم با ضربه ای که در میانه راه به یوسف وکیا مدافع میزبان برخورد داشت، گل دوم را وارد دروازه زردپوشان کرد. بازیکنان نفت در دقیقه 89 با ضربه اسماعیل شریفات قفل دروازه نساجی را باز گشودند و یک گل را پاسخ دادند. در این لحظه ارسال زمینی میلاد خدایی اصل در محوطه جریمه نساجی به اسماعیل شریفات رسید و این بازیکن بعد از کنترل توپ با ضربه محکم پای چپ دروازه تیم میهمان را باز کرد. نفتی ها با این گل جان تازه ای گرفتند و بعد از حملات همه جانبه روی دروازه نساجی در دقیقه 5 وقت تلف شده گل تساوی را به ثمر رساندند. در دقیقه 6+90 ارسال میلاد میداودی به مقابل دروازه نساجی مازندران با یورش همه جانبه زردپوشان به سمت توپ و ضربه تمام کننده میلاد خدایی اصل همراه شد تا در ششمین دقیقه وقت تلف شده گل تساوی نفت مسجدسلیمان وارد دروازه حریف شمالی شود تا این مسابقه مهیج با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شود.

2

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 170

به "نفت مسجدسلیمان 2- نساجی مازندران 2؛ کامبک عجیب نفت مسجدسلیمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نفت مسجدسلیمان 2- نساجی مازندران 2؛ کامبک عجیب نفت مسجدسلیمان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجدسلیمان 2- نساجی مازندران 2؛ کامبک عجیب نفت مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید