نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نجف آباد از همکاری نیروی انتظامی و این اداره برای توسعه طرح حفاظت از آثار و جاذبه های تاریخی اطلاع داد.

نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا حبیبی امروز 6 خردادماه 99 با اعلام این مطلب،گفت: نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد در راستای آنالیز راهکارهای افزایش تعاملات دو نیرو برای حفاظت از آثار تاریخی این شهرستان برگزار گردید.

عبدالرضا بافرانی فرمانده یگان حفاظت اصفهان نیز گفت: آثار ارزشمندی با قدمت 400 سال، در نجف آباد وجود دارد که برای حفاظت از آن ها، باید تمامی ارگان ها و نهادهای مربوطه همکاری داشته باشند.

محمدحسین باباکلانی فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد نیز گفت: در شهرها و حتی روستاهای نجف آباد از دوران صفوی تا به امروز آثار متعددی وجود دارد، لذا معتقدیم اداره این شهرستان با توجه به گستردگی و همچنین پراکندگی جغرافیایی آثار، برای حفاظت از آن ها احتیاج به یاری دارد، بر اساس توافقات اجرا شده با فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، نیروی انتظامی شهرستان، چتر حفاظتی خود را برای نگهبانی از این آثار و ایجاد امنیت لازم برای فعالیت سرمایه گذاران حوزه گردشگری، گسترش خواهد داد.

در انتها این نشست فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان از فعالیت های فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد برای همکاری در حفاظت از آثار تاریخی تجلیل کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4541

به "نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید