نشت یابی 2 هزار و 807 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: امسال 2 هزار و 807 کیلومتر شبکه گازرسانی در نقاط مختلف استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

نشت یابی 2 هزار و 807 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام

به گزارش از ؛عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت : عملیات نشت یابی خطوط لوله، شبکه تغذیه و توزیع گاز با هدف کاهش هدررفت گاز طبیعی، ارتقا سطح کیفی عملکرد تاسیسات گازرسانی و کاهش آلاینده های زیست محیطی و با بهره گیری از نرم افزار دقیق نشت یابی به صورت مستمر انجام می شود.

او اضافه کرد: با توجه به گـستردگی شبکه گازرسانی در شهر ها و روستا های استان و اهمیت کنترل شبکه به منظور بهره برداری ایمن، اجتناب از بروز حوادث، کنترل خطر و جلوگیری از وقوع نشتی و اتلاف گاز طبیعی، نشت یابی شبکه گاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از پایش و نشت یابی 95 هزار انشعاب گاز در سال جاری و رفع نواقص و نشتی های موجود خبر داد و تاکید کرد: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام از ابتدای سال تا به امروز 78 هزار متر بازرسی لوله، 42 مورد بازرسی تست خطوط و شبکه و سه مورد بازرسی تست پوشش را انجام داده است.

شمس اللهی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات یاد شده، بازرسی از همه ایستگاه های تقلیل فشارگاز استان و نیز کنترل کیفی تمامی اقلام پروژه ای با هدف ارزیابی کیفیت و نیز بررسی رعایت استاندارد های لازم در اجرای پروژه ها اجرا شده است.

هم اکنون 387 روستا و 23 شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

غ

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2842

به "نشت یابی 2 هزار و 807 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت یابی 2 هزار و 807 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید