نتیجه شهرآورد هندوراس؛ 4 کشته

به گزارش پرسینا بلاگ، درگیری هواداران 2 تیم شهرآورد هندوراس، مرگ چهار نفر را به همراه داشت.

نتیجه شهرآورد هندوراس؛ 4 کشته

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس دیروز، 27 مرداد، بیان نمود که بدنبال حمله به اتوبوس یک تیم فوتبال در آمریکای مرکزی در آستانه شهرآوردی در تگوسیگالپا پایتخت هندوراس و درگیری هواداران 2 تیم، دست کم سه نفر کشته و سه بازیکن نیز به شدت مجروح شدند.

رسیدن خبر حمله به اتوبوس تیم موتاگوآ، هواداران این تیم و حریف آنها یعنی دیپورتیوو اُلمپیا را چه داخل و چه خارج از ورزشگاه به جان یکدیگر انداخت و پلیس نیز برای متفرق کردن جمعیت مجبور به استفاده از گاز اشک آور شد.

سنگ های پرتاب شده توسط مهاجمان به اتوبوس مذکور نیز موجب مجروحیت روبرتو موریرا مدافع پاراگوئه ای، جاناتان روگیِر دروازه بان آرژانتینی و امیلیو ایزاگوره هافبک هندوراسی تیم موتاگوآ شد؛ ایزاگورا همواره یکی از پایه های اصلی تیم ملی هندوراس در جام جهانی بوده و عمده دوران فوتبالی خود را در باشگاه سلتیک اسکاتلند سپری کرده است.

براساس تایید بیمارستان، نفر چهارم به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است؛ این در حالی است که شرایط سایر مجروحان پایدار اعلام شده است.

ورزشگاه محل برگزاری این بازی تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و هیچ تاریخی برای برگزاری مجدد بازی نیز از سوی سازمان لیگ این کشور اعلام نشده است.

هواداران این 2 تیم، پیش تر نیز سابقه درگیری هایی از این دست را داشته اند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1223

به "نتیجه شهرآورد هندوراس؛ 4 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه شهرآورد هندوراس؛ 4 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید