ناوگان دریای سیاه روسیه، ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، سه کشتی ناوگان دریای سیاه روسیه، مسئولیت همراهی و کنترل مستقیم ناوشکن پورتر نیروی دریایی آمریکا، مجهز به موشک های راهنمایی شونده و سامانه دفاع ضدموشکی که وارد مناطق جنوبی دریای سیاه شده، را برعهده دارند.

ناوگان دریای سیاه روسیه، ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، مرکز ملی مدیریت دفاع روسیه گفت که کشتی های ناوگان دریای سیاه این کشور ناوشکن پورتر متعلق به نیروی دریایی آمریکا که مجهز به موشک های راهنمایی شونده و سامانه دفاع ضدموشکی بوده و وارد بخش های جنوبی آب های ساحلی دریای سیاه شده را همراهی و فعالیت آن را زیر نظر خواهند داشت.

بر اساس این اطلاعات، ناوچه دریادار اسین و دو کشتی کوچک موشک انداز، کنترل مستقیم اقدامات این ناوشکن آمریکایی در دریای سیاه را انجام می دهند.

ناوشکن پورتر نیروی دریایی آمریکا اوایل ماه آگوست امسال نیز وارد دریای سیاه شده بود. در آن موقع یک کشتی اسکورت ناوگان دریای سیاه روسیه، مسئولیت همراهی و نظارت بر فعالیت آن را بر عهده داشت.

فرماندهی ناو ششم نیروی دریایی آمریکا هدف از ورود ناوشکن پورتر به دریای سیاه را به اثبات رساندن تعهدات واشنگتن در رابطه با عبور و مرور آزادانه در آب های بین المللی نامید.

بر اساس این اطلاعات، این یک عملیات از قبل برنامه ریزی شده و هفتمین ورود ناوشکن آمریکایی به دریای سیاه در امسال است که نشان دهنده تعهد این کشور برای عبور و مرور آزادانه و شرکای واشنگتن در ناتو و منطقه دریای سیاه است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1899

به "ناوگان دریای سیاه روسیه، ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان دریای سیاه روسیه، ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید