مورینیو: تاتنهام همواره خانه پوچتینو خواهد بود

به گزارش پرسینا بلاگ، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام می گوید هدف اولش در این تیم ساخت تیمی باثبات است.

مورینیو: تاتنهام همواره خانه پوچتینو خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژوزه مورینیو که روز گذشته (چهارشنبه) به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام معرفی گردید، در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی اسپرز و در آستانه ملاقات روز شنبه شاگردانش با وستهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در حضور 70 خبرنگار از جمله خبرنگاران اسپانیایی گفت: بابت صحبت در خصوص پوچتینو کمی ناراحت هستم، اما باید در این باره صحبت کنم. باید به مائوریسیو بابت کار هایی که در تاتنهام کرد، تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: باشگاه تاتنهام همواره خانه او خواهد بود. زمین تمرین تاتنهام همواره زمین تمرین پوچتینو خواهد بود و در های باشگاه همواره به روی او باز خواهد بود. مائوریسیو دوباره خرسند خواهد شد و باشگاهی دیگر برای ادامه این حرفه پیدا خواهد نمود.

سرمربی پیشین تیم های چلسی، اینتر و رئال مادرید که پس از برکناری اش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018 با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال همکاری می کرد، همچنین رو به خبرنگار این شبکه گفت: می دانم که دوست داشتید من را در اسکای حفظ کنید، اما زندگی من این است.

آقای خاص صحبت هایش را این طور ادامه داد: مطمئنم که انتخابم برای قبول سرمربیگری تاتنهام، انتخابی عالی بود. تاتنهام باشگاه بزرگی است و می دانم که فرصت شغلی فوق العاده ای حالا در اختیارم است. حس می کردم که در میانه فصل راهنمایی تیمی را برعهده خواهم گرفت. من اینجا نیامدم که فقط به خودم فکر کنم، بلکه به بازیکنان و ساخت تیمی باثبات فکر می کنم.

مورینیو در بخش دیگری از صحبت هایش تأکید کرد: در 11 ماه اخیر فرصت لازم برای فکر کردن و آماده کردن خودم برای بازگشت به عرصه مربیگری را داشتم. شما هیچ گاه DNA خود را از دست نخواهید داد و چیزی هستید که هستید، حالا چه خوب و چه بد.

وی یادآور شد: می دانم که در دوران مربیگری ام اشتباهاتی هم مرتکب شده ام و سعی خواهم کرد تا دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنم، بلکه اشتباهات جدیدی مرتکب خواهم شد. من انسان فروتنی هستم و به اندازه کافی فروتنم که دوران مربیگری ام را بررسی کنم.

سرمربی جدید تاتنهام همچنین درباره بازی با وستهام گفت: ما تنها دو روز فرصت داریم تا خودمان را برای بازی با وستهام آماده کنیم و زمان زیادی برای آماده سازی نداریم، اما از صمیم قلب بابت حضورم در این تیم خرسندم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2510

به "مورینیو: تاتنهام همواره خانه پوچتینو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: تاتنهام همواره خانه پوچتینو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید