مشاور مالی کاخ سفید: رکود پیش بینی نمی کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از یک هفته پر فراز و نشیب برای بازارهای سهام، مشاور مالی کاخ سفید نگرانی ها درباره رکود احتمالی در اقتصاد آمریکا را رد کرد.

مشاور مالی کاخ سفید: رکود پیش بینی نمی کنیم

لری کادلو، مشاور مالی کاخ سفید یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان بی سی تاکید نمود: قطعا من رکود پیش بینی نمی کنم. ما در روزهای گذشته نوعی افزایش خرده فروشی و بازگشت مشتریان داشتیم. مصرف نمایندگان با قیمت های بالاتر کار کردند. آنها با سرعت بالایی هزینه می نمایند. آنها حین هزینه، ذخیره هم می نمایند. این وضعیت ایده آلی است. بنابراین گمان می کنم در نیمه دوم سال 2019 وضعیت مالی خیلی خوب است.

کادلو که رئیس شورای اقتصاد ملی آمریکاست، پیش از وقوع رکود سال 2008 هم اظهارات مشابهی مطرح می کرد. او در سال 2007 گفته بود: هیچ رکودی نمی بینم. بدبین ها اشتباه می نمایند.

این مشاور مالی کاخ سفید گفت در اواخر 2007 به پیش بینی اشتباه خود اذعان نموده بود. اما ادامه داد: نباید از خوش بینی ترسید. معتقدم یک اقتصاد بسیار خوش بینانه در انتظار ماست. برنامه حامی رشد ترامپ از نظر من پیروز بوده است و ما در همان راستا خواهیم ماند. هیچ رکودی در این راستا دیده نمی گردد.

پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید هم لحن خوش بینانه ای درباره اقتصاد آمریکا دارد. او در مصاحبه با ای بی سی گفت: با اطمینان می توانم بگویم که در طول سال 2020 و فراتر از آن یک اقتصاد قدرتمند خواهیم داشت. او همچنین از جنگ تجاری ترامپ دفاع کرد و گفت: تعرفه های به هیچکس در داخل آسیبی نمی رساند ، ایسنا

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1173

به "مشاور مالی کاخ سفید: رکود پیش بینی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور مالی کاخ سفید: رکود پیش بینی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید