مشارکت 55 کتابفروشی استان قم در بهارانه کتاب 99

به گزارش پرسینا بلاگ، روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به آغاز اجرای بهارانه کتاب 1399، گفت: آغاز طرح بهارانه کتاب 99 با شعار بهار کتاب همزمان با بهار دل ها از امروز شنبه 20 اردیبهشت و انتها طرح ساعت 24 روز سه شنبه 30 اردیبهشت خواهد بود.

مشارکت 55 کتابفروشی استان قم در بهارانه کتاب 99

وی بیان نمود: به خاطر شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی طرح خریدهای غیرحضوری با ثبت اطلاعات ازسوی کتاب فروشی ها پوشش داده می گردد.

کریمی شرایط مربوط به کتابفروشی ها برای ثبت نام در این طرح را تشریح کرد و اضافه نمود: داشتن پروانه کسب با تاریخ معتبر، داشتن رایانه و دسترسی به اینترنت، نصب پوستر طرح در ورودی و محل قابل رویت فضای کتابفروشی تا سرانجام بهارانه کتاب 1399 و عدم مغایرت اطلاعات صاحب امتیاز در پروانه کسب با اطلاعات شخص متقاضی شرکت در طرح ازجمله شرایط ثبت نام در طرح بهارانه است.

این مقام مسئول در مورد کتابفروشی های تازه تأسیس هم گفت: این کتابفروشی ها می تواند یک دوره با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و کتابفروشان مبنی بر اقدام برای دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم استقبال کتابفروشی های استان قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان قم با مشارکت 55 کتابفروشی بعد از استان های تهران و مشهد در رتبه سوم کشور واقع شده است.

وی میزان یارانه خرید برای کتاب ها را 20 درصد عنوان نمود و یادآور شد: مدت زمان اجرای طرح بهارانه کتاب 11 روز است و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون و 500 هزار ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 300 هزار ریال معین شده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4409

به "مشارکت 55 کتابفروشی استان قم در بهارانه کتاب 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 55 کتابفروشی استان قم در بهارانه کتاب 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید