مسِ رفسنجانی ها مثل خوشه ساوه طلایی است، سقوط 6 پله ای بادران

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول در حالی (به جز یک بازی) پشت سر گذاشته شد که فشردگی بالای امتیازات در بالای جدول باعث شد تا صدرنشین هفته هفتم با یک شکست یک بر صفر با سقوط 6 پله ای روبرو گردد.

مسِ رفسنجانی ها مثل خوشه ساوه طلایی است، سقوط 6 پله ای بادران

مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه که می توان از آنها به عنوان پدیده های این فصل لیگ یک نام برد، با استفاده از این لغزش و به لطف پیروزی های پرگل با 4 گل مقابل میهمانان شان رده های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.

فجر سپاسی که یکی از تیم های پر امید این فصل برای صعود به لیگ برتر است توانست در دیداری نفس گیر در شیراز سرخ پوشان را با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا نه تنها دومین شکست متوالی سرخ پوشان را ثبت کند، بلکه با 17 امتیاز به رده سوم جدول برسد.

نود ارومیه هم تیم نگون بخت ملوان را با دو 2 گل شکست داد تا با 17 امتیاز بعد از فجر سپاسی در رده چهارم قرار گیرد و ملوان حالا با 2 امتیاز در رده هفدهم قرار داشته باشد.

گل ریحان که از تیم های حاضر در کورس صعود است در خانه مقابل مس کرمان متوقف شد تا 16 امتیازی شده و در صندلی پنجم قرار بگیرد.

بادران که تا هفته قبل صدرنشین رقابتها بود، با شکست خانگی مقابل آلومینیوم اراک با 6 رده سقوط روبرو شد و این نتیجه باعث شد آلومینیوم نیز 15 امتیازی شده و همسایه بادران در جدول گردد.

در هفته هشتم تیم قشقایی بعد از چند هفته شکست، برابر میزبانش استقلال خوزستان با نتیجه یک-یک مساوی شد تا یک امتیاز نوبرانه در این هفته به دست آورد.

امروز دیداری بین دو تیم پایین جدولی نیروی زمینی و شهرداری تبریز انجام می گردد که نتیجه این بازی می تواند در معادلات پایین جدول تاثیرگذار باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1885

به "مسِ رفسنجانی ها مثل خوشه ساوه طلایی است، سقوط 6 پله ای بادران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسِ رفسنجانی ها مثل خوشه ساوه طلایی است، سقوط 6 پله ای بادران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید