محله بی اغلو استانبول کجاست؟

به گزارش پرسینا بلاگ، محله بی اغلو (Beyoglu) استانبول کجاست؟

در مطلب راهنمای محله های استانبول ترکیه اشاره کردیم که محله بی اغلو یکی از محله های مهم استانبول است. این محله در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و فضای مدرن و اروپایی آن همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. در گذشته، بسیاری از خارجیان مقیم این منطقه شدند و سازه های مدرن و اروپایی متعددی به جا گذاشتند. لازم به ذکر است سفارتخانه های کشور های اروپایی نیز در این محله ساخته شده اند. در خصوص محدوده دقیق محله بی اغلو اختلاف نظر وجود دارد؛ بعضی تا انتهای منطقه کاراکوی را جزو بی اغلو می دانند ولی بعضی چنین اعتقادی ندارند.

محله بی اغلو استانبول کجاست؟

محله بی اغلو چرا خاص است؟

قرار دریافت، میدان تکسیم، جاده استقلال و برج گالاتا و غیره در محله بی اغلو، این محله را به یکی از معروف ترین محله های استانبول تبدیل نموده است. از دلایل شهرت بی اغلو می توان به فرهنگی و تجاری بودن، دسترسی آسان و رستوران های ارازن و با کیفیت آن اشاره نمود.

در محله بی اغلو چه کارهایی می توان انجام داد؟

برج گالاتا: در محله بی اغلو، برجی به جا مانده از دوران قرون وسطی دیده می گردد که نماد شهر استانبول به شمار می رود. از برج گالاتا می توانید نمای زیبای شهر استانبول و سواحل دریای مرمره را زیر پای تان ببینید. تماشای غروب استانبول در رستوران این برج را از دست ندهید.

رستوران گردی در محله بی اغلو: رستوران و کافه های سنتی و اروپایی بی اغلو آنقدر در میان اهالی استانبول پرطرفدارند که این محله را به مرکز شکم گردی در استانبول تبدیل نموده. تراس کافه های محله بی اغلو اغلب رو به مناظر تماشایی بسفر و شاخ طلایی است. شکم گردی در محله بی اغلو برای کسانی به دنبال کاهش هزینه های سفرشان هستند، گزینه مناسبی است. در مطلب 5 رستوران ارزان و معروف محله بی اغلو بیشتر بخوانید.

تفریحات شبانه در محله بی اغلو: محله بی اغلو در شب، جذابیت چشمگیری دارد. خیابان استقلال و خیابان نوی زاده در امتداد آن، شب ها زنده پر شور می شوند. خودتان را برای خوردن یک وعده خوشمزه غذا آماده نموده و راهی این خیابان ها در محله بی اغلو شوید.

اقامت در محله بی اغلو: این محله به دلیل دسترسی مناسب و امکانات و جاذبه هایی که در خود دارد بهترین گزینه برای اقامت به شمار می رود. می توانید در یکی از هتل های این منطقه ساکن شده و از سفر خود لذت ببرید. در مطلب بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول بیشتر بخوانید.

سینماگردی در بی اغلو: یکی از تاریخی ترین سینماهای استانبول در محله بی اغلو واقع شده است. تماشای فیلم در سینمای اطلس، قدیمی ترین سینمای استانبول، تجربه بی نظیری خواهد بود.

موزه گردی در محله بی اغلو: برای موزه گردی در محله بی اغلو می توانید به موزه هنر مدرن سر بزنید. این موزه در سال 2004، تاسیس و آثار هنرمندان معاصر بین المللی را به نمایش گذاشت. موزه معصومیت موزه دیگری است که در محله بی اغلو می توانید از آن بازدید کنید. این موزه توسط اورهان پاموک، نویسنده مشهور ترکی اداره می گردد. این موزه در خانه ای قدیمی واقع شده و زندگی اشرافی استانبول را به تصویر می کشد. لوازم این موزه را خود اورهان پاموک جمع آوری نموده و در کتاب موزه معصومیت خود نیز به آن اشاره نموده. جالب است بدانید این موزه در سال 2014، بهترین موزه اروپا شناخته شد. موزه دیگری که در محله بی اغلو نباید از دست بدهید، موزه پرا است. معماری فرانسوی این موزه و فضای داخلی آن مورد توجه بازدیدکنندگان بوده است.

خرید در محله بی اغلو: این محله پر از مغازه و پاساژهایی است که برای علاقه مندان به خرید مکانی فوق العاده به شمار می رود. در خیابان استقلال، می توانید از انواع برندهای معروف خرید کنید.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دالاهو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1668

به "محله بی اغلو استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله بی اغلو استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید