ماجرای حضور علی پروین و محمد دادکان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با داشتن سه عضو هیأت مدیره به فعالیت های خود ادامه می دهد و وزارت ورزش قصد دارد با معرفی دو عضو جدید ترکیب هیأت مدیره سرخپوشان را تکمیل کند تا این باشگاه بتواند اموراتش را با شکل بهتری پیگیری کند.

ماجرای حضور علی پروین و محمد دادکان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

علی رغبتی، مهدی رسول پناه و مهرداد هاشمی سه عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند که در برخی تصمیم گیری ها با یکدیگر همسو و هم نظر نیستند و همین امر مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.

یکی از مهمترین مواردی که باعث اختلاف نظر بین اعضای هیأت مدیره شده ادامه یا قطع همکاری با کارگزار اسپانسری باشگاه است که با ورود وزیر ورزش شرایط تازه ای پیدا کرده است اما اعضای هیأت مدیره بر سر ادامه با این کارگزار یا چرخیدن به سمت شرکتی که ابتدای فصل 7 میلیارد تومان به باشگاه قرض داد اختلاف نظر دارند.

وزیر ورزش برای آنکه بتواند به این شرایط سروسامان دهد جلساتی را با برخی مسئولان باشگاه و مسئول کارگزاری اسپانسر پرسپولیس برگزار کرد که در یکی از این جلسات پیشنهاد شد برای تکمیل ترکیب هیأت مدیره علی پروین و محمد دادکان به اعضای آن اضافه شوند.

مسعود سلطانی فر که برای مشخص تکلیف اعضای هیأت مدیره با افراد زیادی مذاکره و مشورت کرده است، پس از بررسی شرایط این دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد با انتخاب آنها مخالفت کرده است.

در این مورد گفته می شود که وزیر نگران تبعات آینده این انتخاب است که با حضور این دو پیشکسوت قدیمی و صاحب نام اوضاع پرسپولیس از دست وزارت خارج شود و اتفاقات جدیدی رخ دهد.

محمد دادکان که قبلاً رئیس فدراسیون فوتبال بود بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده است برای قبول مسئولیت اختیار تام می خواهد. ضمن اینکه او یکی از منتقدان اوضاع ورزش و وزارت ورزش است و شاید همین موارد در تصمیم گیری وزیر تأثیرگذار بوده است.

به همین خاطر وزارت ورزش در حال بررسی شرایط دو عضو جدید هیأت مدیره است که بزودی اسامی آنها اعلام خواهد شد. یک فعال حوزه پتروشیمی که از بنیه اقتصادی بالایی برخوردار است و یک مدیر هلدینگ اقتصادی بزرگ از جمله افراد مد نظر وزیر ورزش هستند که قرار است هفته آینده معرفی شوند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4311

به "ماجرای حضور علی پروین و محمد دادکان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حضور علی پروین و محمد دادکان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید