لوچانو اسپالتی: اینتر و یوونتوس نماد 2 قطب پرشور فوتبال ایتالیا هستند، فاصله 2 تیم در جدول اهمیتی ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، لوچانو اسپالتی انتظار دارد تیمش در تمام بازی های باقیمانده سری A پیروز گردد.

لوچانو اسپالتی: اینتر و یوونتوس نماد 2 قطب پرشور فوتبال ایتالیا هستند، فاصله 2 تیم در جدول اهمیتی ندارد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در نبرد بزرگ هفته سی وپنجم رقابت های فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا از کوشش نرآتزوری برای بردن تمام بازی های باقیمانده تا انتها فصل سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: دربی ایتالیا دیداری است که مردم یک سال منتظرش می مانند و درباره اش حرف می زنند. این دو تیم، نماد دو قطب پر شور و اشتیاق فوتبال هستند. خوب بازی کردن در این گونه جدال ها بسیار لازم است، چون فرصت داریم فاصله را کاهش دهیم. برنده این بازی می تواند از نظر روحی در وضعیت مطلوبی قرار بگیرد. در بازی های بزرگی مانند دربی ایتالیا، فاصله دو تیم در جدول اهمیت ندارد، بنابراین با اعتمادبه نفس خوبی وارد میدان می شویم.

اسپالتی اضافه کرد: برخلاف آنچه در جدول می بینیم، سال جاری پیشرفت هایی در سری A وجود داشت. مثلاً چندین مربی جوان توانستند سبک خودشان را پیاده نمایند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: یوونتوس در نیمه زمین خودش منتظر ماست تا وقتی توپ را گرفت، سریعاً ضدحمله بزند. ضربات آغاز مجدد اهمیت زیادی دارد بنابراین بازگشت بروزوویچ خبر خوبی برای ماست.

به محض اینکه تیمی حس کند جایگاهش تضمین شده است، ریسک بزرگی را به جان می خرد.، سرمربی تیم فوتبال اینتر با بیان این جمله توضیح داد: بازی های سختی تا انتها فصل در پیش است، اما توانایی این را داریم که در تمام رقابت ها برنده شویم.

وی به شرایط بازیکنان تیمش اشاره نمود و گفت: لائوتارو مارتینس بهتر شده است و پیشرفت می نماید. حالا زمان بیشتری در زمین است و نشان داده از شخصیت لازم برای بازی کردن در تیمی مانند اینتر برخوردار است. نمی دانم از ابتدا بازی می نماید یا نه. خوشبختانه همه بازیکنانم در دسترس هستند و به خوبی تمرین نموده اند.

اسپالتی در انتها گفت: تیم من درصد مالکیت توپ خوبی به ثبت رسانده است. گل های کمی خوردیم و در خارج از خانه به شکل قابل ملاحظه ای به برد رسیده ایم. فقط یک بار در طول فصل با کارت قرمز داوران روبرو شدیم. تمام این موارد از عملکرد و رفتار خوب ما حکایت دارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 426

به "لوچانو اسپالتی: اینتر و یوونتوس نماد 2 قطب پرشور فوتبال ایتالیا هستند، فاصله 2 تیم در جدول اهمیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: اینتر و یوونتوس نماد 2 قطب پرشور فوتبال ایتالیا هستند، فاصله 2 تیم در جدول اهمیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید