فیلم محمد رسول الله (ص) خدمت بزرگی به جهان اسلام کرده است

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران،حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی پیامبر رحمت (ص) که صبح امروز 17 شهریور ماه برگزار شد، گفت: برگزاری مسابقه فیلمنامه نویسی پیامبر رحمت (ص) یک اتفاق خوب در سینمای ایران است که برگزاری این مسابقه سینمایی را به فال نیک می گیریم. به اعتقاد من فرهنگ ایرانی خدمت بسیاری به اسلام ناب محمدی کرده است که این خدمات بسیار ارزشمند است.

فیلم محمد رسول الله (ص) خدمت بزرگی به جهان اسلام کرده است

وی در ادامه افزود: مردم سرزمین ما از گذشته تا امروز هرآنچه از فرهنگ اصیل ایرانی در اختیار داشتند با رویی گشاده به اسلام هدیه کرده و برای معرفی دین مبین اسلام به جهان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

رییس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم محمد رسول الله (ص) متذکر شد: صنعت سینمای ایران امروز در جهت معرفی دین اسلام قرار گرفته است و ساخت فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی مبین همین مطلب است که امیدوارم این اقدام قدر دانسته شود. تولید این فیلم سینمایی برکات بسیاری دارد و خدمت بزرگی به جهان اسلام کرده است.

وی شرح داد: حضور فیلم محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مونترال چهره زیبایی از اسلام و پیامبر رحمانی ما به جهان ارائه کرده است. خوشبختانه شاهد هستیم توانایی های سینمای ایران در فیلمی که به معرفی دین اسلام اختصاص دارد، به سینمای جهان نشان داده شده است.

این مدیر سینمایی در سرانجام صحبت های خود با اشاره به شهیدان مصطفی فرزام فر و داود اصغری که مراسم گرامیداشتشان در اختتامیه نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی پیامبر رحمت (ص) برگزار شد، گفت: دو شهید از جامعه سینما تقدیم آرمان های اسلام محمدی و انقلاب کرده ایم که امیدوارم قدر این شهدا دانسته شود چراکه همه ما می دانیم ثبات و عظمت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3752

به "فیلم محمد رسول الله (ص) خدمت بزرگی به جهان اسلام کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم محمد رسول الله (ص) خدمت بزرگی به جهان اسلام کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید