فیس بوک شکایت کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، فیس بوک از یک شرکت شکایت نموده و مدعی شده این شرکت اطلاعات کاربران فیس بوک را با استفاده از 30 اپلیکیشن استخراج نموده است.

فیس بوک شکایت کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تلگراف، فیس بوک از یک شرکت شکایت نموده و مدعی شده این شرکت اطلاعات کاربران فیس بوک را با استفاده از 30 اپلیکیشن استخراج نموده است.

این شرکت که در کره جنوبی واقع شده است، اطلاعات کاربران فیس بوک را به طور غیر قانونی جمع آوری نموده و در اختیار مشتریان بازاریاب خود قرار می داده است.

این شرکت که Rankwave نام دارد و در سئول واقع است، اطلاعات کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک به ارزش 9.8 میلیون دلار را توسط 30 اپلیکیشن به طور غیر قانونی استخراج نموده و تمام آنها را در اختیار مشاوران خود قرار داده تا به جهت بازاریابی از اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی استفاده گردد.

کارشناسان این رسوایی را حادثه کمبریج 2 نامیده اند؛ در رسوایی کمبریج آنالایتیکا مشاوران با استفاده از یک پرسش نامه اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر را بدون آن که خود آنها در جریان باشند، جمع آوری کردند.

براساس اطلاعاتی که در دسترس است، این شرکت کره جنوبی از همکاری با فیس بوک برای اجرای تحقیقات درباره روش های فعالیت خود اجتناب نموده و در پی این موضوع فیس بوک نیز خبر از معلق شدن تمام اپلیکیشن های این شرکت را داده است.

انتهای پیغام/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 500

به "فیس بوک شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید