شکست تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران که سالهاست نتوانسته در بازیهای المپیک حضور داشته باشد، از بعدازظهر امروز پنجشنبه دیدارهای خود در مرحله انتخابی را در تایلند شروع کرد. این تیم در نخستین بازی خود از ساعت 13:45 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ازبکستان رفت که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر ازبکستان به سرانجام رسید. کوبیلوف در دقیقه 39 برای حریف گل زد.

شکست تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

در این ملاقات که به میزبانی تایلند برگزار می گردد، حمید استیلی تیمش را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

حبیب عباسی فر، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی خانی، الهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی، متین کریم زاده، امید نورافکن و عارف آغاسی.

در دقایق ابتدایی شاگردان حمید استیلی نمایش خوبی داشتند و توانستند حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد نمایند و در ادامه هر چند ازبکستان صاحب فرصت هایی شد اما این تیم ایران بود که در دقیقه 28 صاحب یک فرصت ایده آل شد اما علی شجاعی از توپی که صیادمنش برای او ارسال نموده بود استفاده نکرد.

در دقیقه 38 این ملاقات کم دقتی مدافع ایران فرصت را به مهاجم ازبکستان داد تا از داور قطری یک ضربه پنالنی بگیرند. این ضربه را کوبیلوف در دقیقه 39 به گل فزونی ازبک ها تبدیل کرد.

در دقیقه 45 صیادمنش می توانست کار را به تساوی بکشاند اما درون محوطه شش قدم توپ روی پای او قرار نگرفت و ضربه آرامش به بدن دفاع برخورد کرد و فرصت طلایی از ایران گرفته شد تا نیمه اول با شکست شاگردان استیلی به انتها برسد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3060

به "شکست تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید