شغل فروشی تازه ترین اقدام دانشگاه های برتر

به گزارش پرسینا بلاگ، نتایج یک گزارش منتشر شده حاکی از آن است که دانشگاه های برتر استرالیا به دانشجویان خارجی شغل می فروشند و ویزای آنها را در ازای دریافت پول تمدید می نمایند.

شغل فروشی تازه ترین اقدام دانشگاه های برتر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک گزارش منتشر شده حاکی از آن است که دانشگاه های برتر استرالیا به دانشجویان خارجی شغل می فروشند و ویزای آنها را در ازای دریافت پول تمدید می نمایند.

ادعا شده است که بعضی از دانشگاه های برتر استرالیا به طور مؤثر در فروش اقامت و مهیای شرایطی که دانشجوی خارجی پس از فارغ التحصیلی امکان ماندن در این کشور را داشته باشد، دخیل هستند.

یک مؤسسه آماری در استرالیا نیز به تازگی اعلام نموده که به دلیل کیفیت پایین آموزشی در استرالیا برای دانشجویان خارجی، وجهه دانشگاه های برتر این کشور در حال تخریب است؛ با این وجود دانشگاه های استرالیا بیشتر به فکر درآمدزایی به وسیله دانشجویان خارجی هستند و کیفیت آموزش آنها را پایین آورده اند.

در شرایطی که سیستم آموزش عالی استرالیا پول و کسب درآمد از دانشجویان خارجی را اولویت خود می داند، بسیاری از دانشجویان ملی از تحصیل در برترین موسسات به دلیل شهریه بالا محروم هستند.

آمارها همچنین حاکی از آن است که دانشجویان با پرداخت مبلغ قابل توجهی یک ویزای دو ساله کسب می نمایند تا پس از فارغ التحصیلی به مدت دو سال در استرالیا ماندگار شوند و پس از آن موظف به پرداخت مبلغ هنگفتی برای اقامت دائم هستند.

براساس آنچه که اداره جمعیت شناسی استرالیا منتشر نموده، دانشجویان هندی کوشش می نمایند پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانند؛ به طور کلی بیش از 85 درصد دانشجویان خارجی پس از تحصیل به کشور خود بازمی گردند.

انتهای پیغام/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 98

به "شغل فروشی تازه ترین اقدام دانشگاه های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل فروشی تازه ترین اقدام دانشگاه های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید