سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سومین پل معلق بزرگ دنیا به طول 450 متر و ارتفاع 100 متر در منطقه گردشگری ازناو شهرستان خلخال احداث می گردد.

سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان امروز یکشنبه 21 مرداد 97 در جلسه آنالیز پروژه های گردشگری شهرستان خلخال با اعلام این خبر توضیح داد: این پل بزرگترین پل خاورمیانه محسوب می گردد.

او اضافه نمود: این پل پس از پل 530 متری کشور سوئیس و 480 متری کشور آلمان در ردیف سومین پل معلق بزرگ دنیا قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: باید نگرش مثبتی به سرمایه گذاری در سطح استان وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت استان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری باشیم.

فلاحی گفت: هیچ محدودیتی در سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سطح استان وجود ندارد و تمام توان ما برای تسهیل این مساله در استان است.

او اضافه نمود: با کوشش استاندار اردبیل جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری جهت برطرف موانع و مسائل سرمایه گذاران به صورت مداوم در استانداری اردبیل برگزار می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نیازمند هماهنگی و حسن نیت دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان هستیم تا شاهد اتفاقات مثبت در این زمینه باشیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1151

به "سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید