سفیر سوریه: روند تحولات منطقه به نفع محور مقاومت رقم خورده است

به گزارش پرسینا بلاگ، سفیر سوریه در تهران خاطر نشان کرد آمریکا از خطاهای راهبردی خود در طول دهه های گذشته عبرت نگرفته است و هم اکنون روند تحولات منطقه به سود محور مقاومت رقم خورده است.

سفیر سوریه: روند تحولات منطقه به نفع محور مقاومت رقم خورده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سفیر سوریه در تهران توضیح داد: تحریم های آمریکا علیه دکتر ظریف نشانه روشنی از نیرومندی، اقتدار و تاثیرگذار دیپلماسی ایران در مقابله با سیاست های دولت آمریکا مبنی بر تغییر واقعیت ها، گمراهی و فریبکاری در برخورد بامسائل منطقه است

عدنان محمود سفیر سوریه در تهران گفت الگویی که رهبری، دولت و مردم ایران در مقابله با سیاست های تجاوزگرانه آمریکا ارائه داده اند، تبدیل چالش ها به فرصت برای تحکیم توانمندی های داخلی و ملی در تمام زمینه هاست.

وی اضافه کرد تمام رویدادها و تحولات منطقه بر شکست طرح ها و نقشه های آمریکا علیه ایران و جبهه مقاومت تاکید دارد، سوریه، ایران و همپیمانان آنها به اصول پایدار خود در دفاع از حقوق مردم و حاکمیت ملی خود و مخالفت با سیاست های سلطه گری، قلدری، محاصره و تحریم های یکجانبه آمریکا پایبند هستند.

سفیر سوریه در تهران خاطر نشان کرد آمریکا از خطاهای راهبردی خود در طول دهه های گذشته عبرت نگرفته است و هم اکنون روند تحولات منطقه به سود سوریه، ایران، جبهه مقومت و همپیمانان آنها رقم می خورد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1043

به "سفیر سوریه: روند تحولات منطقه به نفع محور مقاومت رقم خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر سوریه: روند تحولات منطقه به نفع محور مقاومت رقم خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید