سرمربی تیم ملی فوتسال: برای اولین بار از هر 3 حریف مان عقب افتادیم، یک جای کار ایراد دارد، تغییر ساعت بازی تمرکزمان را به هم ریخت

به گزارش پرسینا بلاگ، وقتی کل تیم ایراد دارد، یعنی اتفاقی برای همه رخ داده است. برابر روسیه هیچ کس از جمله کادر فنی و بازیکنان در حد و اندازه خود نبودند. در مجموع شکست بدی خوردیم. حتی اگر بگوییم نتیجه در این بازی های تدارکاتی مهم نیست، باید بگویم تیم ملی در اندازه دو بازی قبلی ظاهر نشدند

سرمربی تیم ملی فوتسال: برای اولین بار از هر 3 حریف مان عقب افتادیم، یک جای کار ایراد دارد، تغییر ساعت بازی تمرکزمان را به هم ریخت

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که تغییر زمان برگزاری دیدار این تیم برابر روسیه، کار را برای شاگردانش سخت کرد.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست 9 بر 3 تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه گفت: طبیعی بود که کارمان نسبت به بازی های قبلی سخت تر باشد. بازیکنان ما از لحاظ بدنی و نیز هناهنگی با یکدیگر، شرایط خیلی خوبی نداشتند. آمده بودیم که بازیکنان اصلی تیم ملی را پس از یکی دو سال دور هم جمع کنیم تا با هم هماهنگ شوند.

وی با بیان اینکه کار تیم ملی سخت بود و روز گذشته (چهارشنبه) سخت تر هم شد، شرح داد: شرایط بدنی بچه ها برابر روسیه کاملاً نامطلوب بود. در دقیقه اول گل خوردیم و برای جبران تلاش کردیم که شرایط بدتر شد. نمی خواهم این شکست را توجیه کنم، اما حسین طیبی و حمید احمدی به دلیل دواخطاره بودن نتوانستند بازی کنند. یا اینکه ساعت 3 بعدازظهر گفتند که مسابقه به جای ساعت 7، ساعت 6 برگزار می شود که این باعث تغییر برنامه تغذیه بازیکنان و به هم خوردن تمرکز تیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، تغییر ساعت ها را یکی از دلایل مهم شکست برابر روسیه دانست و گفت: وقتی کل تیم ایراد دارد، یعنی اتفاقی برای همه رخ داده است. برابر روسیه هیچ کس از جمله کادر فنی و بازیکنان در حد و اندازه خود نبودند. در مجموع شکست بدی خوردیم. حتی اگر بگوییم نتیجه در این بازی های تدارکاتی مهم نیست، باید بگویم تیم ملی در اندازه دو بازی قبلی ظاهر نشدند.

ناظم الشریعه درباره عملکرد شاگردانش در روسیه گفت: بازیکنان در این تورنمنت تلاش خود را کردند. برابر آذربایجان از حریف عقب بودیم که مساوی کردیم و قزاقستان را با شرایط سختی بردیم، اما برای اولین بار در هر سه بازی تورنمنت عقب افتادیم که این اتفاق هیچ وقت رخ نداده بود. این نشان می دهد یک جای کار ایراد دارد که باید موضوع را بررسی کنیم.

وی سطح مسابقات کاسپین کاپ را بسیار بالا دانست و گفت: این رقابت ها از بهترین تورنمنت های جهان است که در دوره اول آن در اصفهان قهرمان شدیم. سال گذشته هم قزاقستان نتوانست در رقابت ها شرکت کند که با روسیه به اسلواکی رفتیم و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: در مسابقات امسال نایب قهرمان شدیم و به جز دیدار برابر روسیه، شرایط خوب بود، اما وضعیت بدنی بازیکنان خیلی بد بود. برخی از آنها از میادین دور بودند و با یکدیگر نیز هماهنگ نبودند. تغییر ساعت بازی و تغییر در برنامه تغذیه تیم هم مزید بر علت شد تا اینگونه شکست بخوریم. نمی توانستیم موضوع را قبول نکنیم. چون به روسیه رفتیم تا بازی کنیم، اما این اتفاق تاثیر خیلی بدی روی تیم ملی گذاشت.

ناظم الشریعه در خصوص نگران کننده بودن این شکست سنگین برای ملی پوشان فوتسال به تسنیم گفت: هر شکستی برای ما باید نگران کننده باشد. همانطور که پیروزی ها خوشحال کننده است، ما و بچه ها باید مراقب و متوجه باشیم و ایرادها را برطرف کنیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1657

به "سرمربی تیم ملی فوتسال: برای اولین بار از هر 3 حریف مان عقب افتادیم، یک جای کار ایراد دارد، تغییر ساعت بازی تمرکزمان را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتسال: برای اولین بار از هر 3 حریف مان عقب افتادیم، یک جای کار ایراد دارد، تغییر ساعت بازی تمرکزمان را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید