زنی که با وجود سرطان، عجایب دنیا را در 13 روز دید

به گزارش پرسینا بلاگ، 12 کشور با 15 پرواز و 5 شب اقامت در هتل همراه با 7 عجایب هفتگانه در دنیا که در 13 روز تمام شده. این خلاصه از سفر خانمی هست که با وجود سرطان، از 7 عجایب دنیا دیدن کرده. در مصاحباتی که با این فرد شده، گفته که در پارک ملی یوسمیت (آمریکا) در حال بالا رفتن از صخره ها بوده که از ارتفاعی حدود 500 فوت به زمین سقوط میکند، بعد از اون با ماشین تصادف میکنه و دکتر ها هم سرطان پوست این فرد رو تشخیص میدهند.همه این اتفاقات حدود یک ماه برای این فرد اتفاق می افتد. دو هفته بعد از همه این اتفاقات تصمیم میگیره تا 7 عجایب دنیا رو در 13 روز ببینه. این فرد همواره با یک شعار برای خود زندگی میکرده از الان بیشتر زندگی کن. خوندن زندگینامه و تجربیات این زن، شاید برای خیلی از ما غم انگیز و ناراحت کننده باشه، اما نشان دهنده یک عزم و اراده مصمم هست که با وجود این سختی ها سرپا بوده و از فرصت های پیش اومده در زندگی بیشترین استفاده رو هم برده . در ادامه تصاویر زنی که با وجود سرطان، عجایب دنیا را در 13 روز دید رو مورد بازدید قرار میدهیم و تجربیات شخصیش رو هم خواهیم خوند ...

زنی که با وجود سرطان، عجایب دنیا را در 13 روز دید

روز اول: چیچن ایتزا

روز دوم: ماچو پیچو

تمام اتفاقات ترسناک در زندگی من در عرض یک هفته برای من رخ داد

روز چهارم: مجسمه مسیح منجی (Cristo Redentor)

خانواده و دوستانم بعد از دیدن این وضعیتم مرا به شوخی و تمسخر گرفتن و گفتند که باید داخل حبابی بزرگ بروم و خودم را درون آن حبس کنم..اما مدتی بعد فکری در فکر من روشن شد که من جان سالم به در بردم.

روز ششم: کولوسئوم

همیشه آموزنده ترین لحظات برای من تجربه ترس شرایط نا امیدی و وحشتناکی بوده.

روز هشتم: پترا (Petra)

بعد از گذراندن بدترین ماه زندگی ام، به این فکر کردم که چطور زندگی کنم و به جواب ساده رسیدم:…تنها چیزی که همیشه من را از رسیدن به هر هدفی نگه میداشته، خودم بودم.

روز یازدهم : تاج محل

در طول زندگی می گفتم پول و زمان کافی وجود ندارد اما حالا میدانم که بهانه بوده اند، من از چیزی که می ترسیدم، شکست بود. پس این ترس را از خودم دور کردم و تصمیم گرفتم تا هر روز عمرم را زندگی کنم.

روز سیزدهم: دیوار چین

تنها حسرتی که در زندگیداشتم ، فرصت هایی بوده که از دست داده ام اما تصمیمم گرفته ام تا در فرصتی دیگر به بزرگترین ماجراجویی در زندگی ام بدم

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8194

به "زنی که با وجود سرطان، عجایب دنیا را در 13 روز دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی که با وجود سرطان، عجایب دنیا را در 13 روز دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید