رونمایی از لپ تاپ جدید اچ پی با دو نمایشگر

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، در کنار نمایشگر بزرگ و اصلی این لپ تاپ که Omen X 2S نام دارد، یک نمایشگر کوچک هم طراحی شده که در بالای صفحه کلید قرار گرفته است و به کاربران امکان می دهد در زمانی که به وسیله نمایشگر اصلی در حال اجرای بازی های ویدئویی هستند، به وسیله آن از اینترنت یا اپلیکیشن های گپ و تبادل نظر استفاده نمایند.

رونمایی از لپ تاپ جدید اچ پی با دو نمایشگر

نمایشگر کوچک تر 6 اینچی بوده و دارای دقت 1080 پیکسلی است. البته این نمایشگر هم به صورت مستقل قابل استفاده است و هم می توان بخشی از محتوای نمایشگر اصلی را در آن بازتاب داد یا از این طریق بر روی بخشی از صفحه اصلی زوم کرد. به عنوان مثال می توان نقشه بازی ویدئویی را بر روی این نمایشگر مشاهده کرد تا فرایند پیشبرد بازی راحت تر گردد.

نمایشگر اصلی این لپ تاپ 15 اینچی بوده و دقت آن هم 1080 پیکسل است. نرخ تازه سازی این نمایشگر 144 هرتز بوده که البته امکان افزایش آن به 240 هرتز هم وجود دارد. در این لپ تاپ از پردازنده هشت هسته ای Core i9 اینتل استفاده شده است. پردازنده گرافیکی آن نیز GeForce RTX 2080 Max-Q و محصول شرکت ان ویدیا است.

32 گیگابایت رم و سیستم خنک کننده ویژه مبتنی بر استفاده از یک فلز مایع برای خروج سریع گرما که موجب بهبود 28 درصدی عملکرد لپ تاپ می گردد از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. وزن و مدت زمان شارژ باتری این لپ تاپ هنوز اعلام نشده، اما قیمت Omen X 2S که از ماه ژوئن به بازار می آید 2100 دلار است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 519

به "رونمایی از لپ تاپ جدید اچ پی با دو نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لپ تاپ جدید اچ پی با دو نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید