روایتی از زیبایی های بخشش برای بچه ها در کتاب خوشه طلایی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، در این اثر، ماجرای خوشه گندمی روایت می گردد که چندماه صبر نموده تا دانه هایش برسند؛ آن وقت به آسیاب برود و نان گردد؛ ولی زمانی که از خواب بیدار شد، دید هیچ خوشه ای در مزرعه نیست. همه خوشه ها به آسیاب رفته بودند.

روایتی از زیبایی های بخشش برای بچه ها در کتاب خوشه طلایی

خوشه طلایی در مسیر رفتن به آسیاب، بخشی از دانه های خود را به جوجه های کوچولو ، زمین و ... می بخشد و با رفتارش، مهربانی و بخشندگی را می آموزد و کودک را با زیبایی های بخشش آشنا می نماید.

افسانه موسوی گرمارودی، نویسنده، ویراستار، سردبیر رشد نوآموز و مدرس دانشگاه است. او در این اثر برای نگارش داستان تازه اش، به سراغ گروه سنی پیش از دبستان رفته و با روایت داستان تخیلی از یک خوشه گندم، بچه ها را با زیبایی های مهربانی و بخشش آشنا نموده است.

این اثر که تصویرگری فاطمه متاًلّه زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است دارای تصاویری با رنگ آمیزی شاد است که برای بچه ها مناسب است و سبب ارتباط بهتر کودک و درک او از داستان می گردد.

کتاب خوشه طلایی در 16 صفحه مصور رنگی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده و به بهای 30 هزار تومان در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد، تهران و سراسر کشور در دسترس علاقه مندان واقع شده است. بعلاوه بچه ها می توانند برای دریافت این کتاب و مشاهده سایر آثار به نشانی فروشگاه اینترنتی کتاب به نشر www.behnashr.com مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8263

به "روایتی از زیبایی های بخشش برای بچه ها در کتاب خوشه طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از زیبایی های بخشش برای بچه ها در کتاب خوشه طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید