رندر یک گوشی سامسونگ دارای دوربین پاپ آپ منتشر شد

به گزارش پرسینا بلاگ، در سال 2019 تعداد گوشی های دارای بریدگی نمایشگر تا حد قابل توجهی کاهش یافت و بسیاری از گوشی ها از نمایشگر حفره دار بهره می بردند و در این میان تعدادی از آن ها هم دارای دوربین سلفی پاپ آپ بودند. در سال 2020، به نظر می رسد کمتر شرکتی حاضر است گوشی دارای دوربین پاپ آپ عرضه کند اما بر اساس تصاویر رندری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی از چنین گوشی هوشمندی رونمایی کند.

رندر یک گوشی سامسونگ دارای دوربین پاپ آپ منتشر شد

اکانت توییتری OnLeaks که ید طولایی در انتشار تصاویر رندر موثق از گوشی ها دارد، این رندر را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد گوشی هوشمندی هستیم که در پنل جلویی آن نمایشگر یکپارچه و کم حاشیه ای تعبیه شده و فقط در بخش پایینی شاهد حاشیه نسبتا ضخیمی هستیم. مهم ترین مشخصه این گوشی دوربین پاپ آپ آن است.

سامسونگ سال گذشته از گوشی گلکسی A80 رونمایی کرد که از دوربین چرخان بهره می برد و همان دوربین های اصلی با چرخیدن به دوربین سلفی تبدیل می شدند. اما این گوشی جدید سامسونگ رویکرد متعارف تری اتخاذ کرده و دوربین سلفی پاپ آپ آن مانند بسیاری از گوشی های دارای این مشخصه است.

از دیگر ویژگی های متفاوت این گوشی در مقایسه با بسیاری از گوشی های 2020 می توانیم به وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی اشاره کنیم. در سال جاری، بسیاری از گوشی ها از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برند یا اگر هم دارای نمایشگر LCD باشند، حسگر اثر انگشت تعداد زیادی از آن در لبه بدنه تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به وجود دوربین سه گانه در پنل پشتی، پورت USB-C، فقدان جک هدفون و نمایشگر 6.5 اینچی اشاره کنیم. در مورد دیگر جزییات این گوشی-از جمله نام آن-هنوز اطلاعاتی مطرح نشده است.

منبع: xda-developers

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4319

به "رندر یک گوشی سامسونگ دارای دوربین پاپ آپ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر یک گوشی سامسونگ دارای دوربین پاپ آپ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید