رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال 2019 ، شیائومی از اپل سبقت گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، در اوایل هفته گذشته تعیین شد که اپل در سه ماه گذشته سلطان بلامنازع در صنعت گجت های پوشیدنی بوده است. این موضوع به ویژه در زیر گروه گجت های شنیداری محسوس بود که به نوعی به علت محبوبیت روزافزون ایرپادزها است.

رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال 2019 ، شیائومی از اپل سبقت گرفت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون گزارش جدیدی از Canalys ارائه شده است که صرفاً روی دستبندهای هوشمند متمرکز است که شامل فروش دستبندهای تناسب اندام هوشمند ، ساعتهای هوشمند و ردیاب های بدنسازی است. این رده بندی رشدی قابل توجه را در سه ماهه سوم سال 2019 نشان می دهد.

جدول فروش شرکت های مختلف

بر اساس این آمارها شیائومی بالاترین رشد را در سه ماهه سوم سال 2019 ثبت نموده و با حمل 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد و رسیدن به 27 درصد سهم بازار در سه ماهه سوم یک رکورد قابل قبول دارد. رشد شیائومی به عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی محصولات این شرکت در بازارهای خارجی نسبت داده شده است. اپل با 15٪ سهم بازار در صندلی دوم نهاده شد ، جایی که 60٪ از محموله ها به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.

هواوی با 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم نهاده شد و به لطف رشد فروش در چین ، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. فیتبیت 8٪ از بازار را تشکیل می دهد و تنها فروشنده ای است که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی تجربه ننموده است. سامسونگ با کسب 6٪ سهم بازار در رده پنجم قرار گرفته است و فروش این شرکت در آسیا به لطف ردیاب تناسب اندام گلکسی در سطح ورودی افزایش یافته است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2739

به "رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال 2019 ، شیائومی از اپل سبقت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال 2019 ، شیائومی از اپل سبقت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید