دستگاه قضایی عراق: دستور بازداشت حیدر العبادی صادر نشده است

به گزارش پرسینا بلاگ، شورای عالی قضائی عراق در پاسخ به طرح سوال از سوی ائتلاف النصر در مورد اینکه آیا حکمی از سوی دستگاه قضائی علیه حیدر العبادی، رئیس این ائتلاف صادر شده است یا خیر، اعلام نمود که حکمی در این خصوص صادر نشده است.

دستگاه قضایی عراق: دستور بازداشت حیدر العبادی صادر نشده است

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، شورای عالی قضائی عراق اظهار داشت، مرکز رسانه ای این شورا از بیانیه ائتلاف النصر در مورد کوشش برای محاصره منزل حیدر العبادی، رئیس این ائتلاف و طرح سوال این ائتلاف از اینکه آیا حکمی از سوی دستگاه قضائی علیه وی صادر شده است یا خیر، آگاه شده است.

شورای عالی قضائی عراق در بیانیه ای اظهار داشت: دستگاه قضائی هیچ حکمی را در مورد حیدر العبادی، نخست وزیر سابق عراق و رئیس ائتلاف النصر صادر ننموده است و در صورت صدور هر حکمی توسط دستگاه قضاء در حق هر شخص، بخش های ذی ربط وابسته به وزارت کشور مسئول اجرای آن هستند.

پیشتر علی السنید، عضو ائتلاف النصر اعلام نموده بود که گروهی مسلح با پوشش نظامی منزل حیدر العبادی را بدون این که دلیل آن را ذکر نمایند، محاصره کردند.

هیئت نظارت در عراق روز آدینه از صدور 60 حکم بازداشت در حق نمایندگان و مسئولان محلی به اتهام مبارزه با فساد و هدر دادن اموال عمومی اطلاع داد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2294

به "دستگاه قضایی عراق: دستور بازداشت حیدر العبادی صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه قضایی عراق: دستور بازداشت حیدر العبادی صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید