درخواست چین از آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (آدینه) خواستار تحکیم همکاری ها میان کشورش و آمریکا در زمینه مبارزه با همه گیری کرونا شد.

درخواست چین از آمریکا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از آن که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چین را تهدید به احتمال قطع روابط پکن و واشنگتن کرد، ژائو لیجیان، سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین به این اظهارات واکنش نشان داد و خواستار آن شد که آمریکا موضع متعادل تری در پیش گیرد.

وی گفت: حفظ توسعه مستمر روابط آمریکا و چین مطابق با منافع اساسی مردم دو کشور بوده و در راستای صلح و ثبات دنیا، سازنده است.

این سخنگو توضیح داد: در حال حاضر، چین و آمریکا باید به تحکیم همکاری ها علیه کرونا ادامه داده و این همه گیری را هر چه سریع تر شکست دهند. با این حال، این امر مستلزم آن است که آمریکا با چین راه بیاید.

رئیس جمهوری آمریکابه تازگی بار دیگر به بهانه عملکرد پکن در مقابله با شیوع ویروس کرونا به چین تاخت و تهدید کرد که به روابط با این کشور سرانجام می دهد.

312 310

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4475

به "درخواست چین از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست چین از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید