درخشان: اگر پول ندارید چرا به دنبال بازیکن خارجی می روید

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی پیشین پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیرعامل این باشگاه مطرح نمود: نتیجه تصمیمات عرب در آینده به این باشگاه ضربه خواهد زد.

درخشان: اگر پول ندارید چرا به دنبال بازیکن خارجی می روید

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه بارها درباره ویژگی های مدیران باشگاه صحبت نموده ایم اما کسی حرف ما را نمی شوند. افرادی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب می شوند که تخصص و علم لازم را ندارند. ما بارها گفته ایم و باز هم می گوییم کسی باید مدیرعامل پرسپولیس بشود که این ورزش را بشناسد و از جنس آن باشد. نه این که کسی از بیرون از مجموعه فوتبال بیاید و سکان راهنمایی باشگاه را در اختیار بگیرد.

او اضافه کرد: شک نکنید عملکرد عرب تا به امروز خوب نبوده و همین امر در آینده صدمات زیادی را به باشگاه وارد خواهد نمود. مطمئنا بعد از او هم هر کسی بیاید مسائل باشگاه را می خواهد به گذشته نسبت بدهد. حق هم دارد آن قدر مشکل ایجاد شده که مدیر جدید هم این گونه رفتار کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره آغاز لیگ نوزدهم اظهار کرد: فکر می کنم پرسپولیس بتواند آغاز خوبی داشته باشد. البته ما در تمرینات نیستیم و دقیقا نمی دانیم تیم چه شرایطی دارد اما امیدوار هستیم پرسپولیس لیگ را خوب آغاز کند و مثل سه فصل گذشته با قدرت ادامه دهد.

درخشان هم چنین درباره جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس هم گفت: واقعا نمی دانم سیاست جذب بازیکن خارجی از کجا آمده است؟ اگر پول دارید، وضع اقتصادی تان خوب است چرا اعلام نمی کنید و دائم می گویید پول نداریم. اگر هم پول ندارید پس برای چه به دنبال جذب بازیکن خارجی می روید. پرسپولیس اگر قرار است بازیکن خارجی بگیرد باید بازیکنی به این تیم بیاید که از همه بهتر باشد. بازیکن خارجی معمولی که به درد پرسپولیس نمی خورد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1230

به "درخشان: اگر پول ندارید چرا به دنبال بازیکن خارجی می روید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: اگر پول ندارید چرا به دنبال بازیکن خارجی می روید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید