دانش آموزان برای مریخ نورد 2020 اسم انتخاب می نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، ناسا از تمام دانش آموزان سال اول ابتدایی تا خاتمه متوسطه دعوت نموده تا برای مریخ نورد جدید این آژانس یک اسم انتخاب نمایند.

دانش آموزان برای مریخ نورد 2020 اسم انتخاب می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، ناسا از تمام دانش آموزان سال اول ابتدایی تا خاتمه متوسطه دعوت نموده تا برای مریخ نورد جدید این آژانس یک اسم انتخاب نمایند.

مریخ نورد جدید آژانس هوانوردی آمریکا در اوایل این ماه با نصب شدن چرخ هایش مراحل تکمیلی را پشت سر می گذارد و آماده ارسال به فضا می گردد.

ناسا که هنوز نامی برای این فضاپیمای جدید انتخاب ننموده تصمیم دارد در یک مسابقه به نام Name the Rover از دانش آموزان سراسر آمریکا دعوت نموده تا نامی برای آن انتخاب نمایند؛ این مسابقه پاییز سال جاری برگزار می گردد.

این مسابقه بخشی از کوشش دائمی ناسا برای جذب عموم مردم در ماموریت مریخ است؛ در این مأموریت ناسا به دنبال نشانه هایی از زندگی، معین کردن شرایط آب و هوا، زمین شناسی سیاره سرخ و راه یافتن به اکتشافات انسانی است.

در مریخ نورد 2020، 23 دوربین نصب شده که می تواند با ارائه تصاویر رنگی ناسا را به اهداف خود نزدیک تر کند؛ این مریخ نورد قرار است سال آینده به فضا ارسال گردد.

ناسا همچنین اعلام نموده، افرادی که می خواهند یک قدم بیشتر از انتخاب اسم جلو روند، می توانند در کمپین ارسال نام شما این آژانس شرکت نمایند؛ نام و نام خانوادگی افراد به یک تراشه چسبیده و به فضا ارسال می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 734

به "دانش آموزان برای مریخ نورد 2020 اسم انتخاب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان برای مریخ نورد 2020 اسم انتخاب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید