خسروی می تواند در ووشو پیروز باشد، تعویق مسابقات جهانی لازم بود

به گزارش پرسینا بلاگ، حسین اوجاقی ضمن بیان مطاب فوق به خبرنگاران افزود: بعد از حضور دکتر علی نژاد به عنوان معاون ورزش قهرمانی در وزارت ورزش، دغدغه اهالی ووشو آینده این رشته بود که خدا را شکر با یک انتخاب درست، این دغدغه از بین رفت.

خسروی می تواند در ووشو پیروز باشد، تعویق مسابقات جهانی لازم بود

وی افزود: ووشو با زیربنایی قوی سالهاست راستا رشد و پیشرفت را طی می کند. در این شرایط لازم بود که وزارت ورزش با دقت نظر بیشتری در انتخاب سرپرست اقدام کند که خسروی با وجود آنکه خود ووشوکار بوده و سال ها در بخش های مختلف این رشته فعالیت کرده می تواند در راستا کوتاهی که مسئولیت پذیرفته پیروز باشد.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم سال 2020 گفت: ویروس کرونا تقریباً در کل جهان شیوع پیدا کرده و نمی توان در مورد آینده صحبتی کرد. تعویق مسابقات جوانان جهان و جام جهانی تصمیم بسیار درست و منطقی بود که ان شالله با عادی شدن شرایط می توانم به خوبی کارها را دنبال کنیم.

اجاقی در سرانجام ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم جهان بخصوس ایرانیان گفت: از مردم عزیز عاجزانه استدعا دارم با ماندن در خانه و توجه به توصیه های بهداشتی که از مراجع رسمی منتشر می شود، ضمن کمک به سلامتی خود و خانواده، باعث سرعت بخشیدن به از بین رفتن این ویروس جهانی شوند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3673

به "خسروی می تواند در ووشو پیروز باشد، تعویق مسابقات جهانی لازم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی می تواند در ووشو پیروز باشد، تعویق مسابقات جهانی لازم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید