خبرنگاران پلوسی آمار بیکاری و مبتلایان کرونا در آمریکا را ویرانگر دانست

به گزارش پرسینا بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزایش رقم بیکاری، مبتلایان به کووید-19 و مرگ ومیر ناشی از آن در این کشور را ویرانگر دانست و خواهان تصویب بسته دوم حمایتی شد.

خبرنگاران پلوسی آمار بیکاری و مبتلایان کرونا در آمریکا را ویرانگر دانست

نانسی پلوسی روز آدینه در بیانیه ای 6.6 میلیون خوداظهاری بیکاری، از دست رفتن 700 هزار شغل در ماه مارس، بیش از 245 هزار مبتلای به کووید19 و 6 هزار کشته ناشی از آن، ویرانگر دانست.

وی اضافه نمود: با توجه به شتاب گسترش ویروس کرونا لازم است بسته حمایتی دوم برای کاهش هزینه ها پرداخت گردد. ما باید این قانون دوحزبی را تامین و گسترش دهیم تا احتیاجهای مردم آمریکا برآورده گردد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: لازم است که ما به مشاغل کوچک، بیشتر یاری کنیم ، بیمه بیکاری را طولانی تر و به خانواده ها یاری کنیم. ما همچنین باید منابع مورد احتیاج بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی، سیستم های بهداشتی و کارکنان بهداشت را که در خط مقدم این بحران قرار دارند، فراهم کنیم.

پلوسی تاکید نمود: ما نمی توانیم در برطرف این ویروس پیروز شویم مگر اینکه از دولت های محلی و ایالتی با منابع قابل توجه بیشتری حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا به سرعت در حال حرکت است، اظهار کرد: جوامع ما نمی توانند برای ما صبر نمایند. دموکرات های مجلس نمایندگان بی وقفه و به صورت دو حزبی برای سرپا نگهداشتن خانواده ها و کارگران آمریکایی برای محافظت از سلامتی، امنیت مالی و رفاه، امروز و در طول این بحران به کار خود ادامه خواهند داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توضیح داد: از آنجا که ما روز به روز با این ویروس می جنگیم ، باید روی یک بسته حمایتی زیرساختی کار کنیم که بعضی از تاثیرات مهم و آسیب پذیری در آمریکا ناشی از ویروس کرونا، مقابله کند.

پلوسی روز گذشته هم در مجلس نمایندگان یک کمیته ویژه نظارت بر عملکرد دولت تاسیس کرد تا چگونگی اقدامات دولت ترامپ در طول شیوع کرونا مورد آنالیز قرار گیرد.

از نظر دموکرات ها دولت آمریکا به ویژه شخص رئیس جمهوری، اقدامات دیرهنگامی نسبت به جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر داشته اند و باید مورد تحقیق قرارگیرد.

ترامپ اما روز گذشته این اقدام را یک حرکت سیاسی قلمداد کرد و گفت در این برهه همه باید همکاری نمایند و به تحقیقاتی که او حزبی و بی پایان نامید، پایان دهند.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، تا این ساعت در آمریکا تعداد 276 هزار 995 نفر در آمریکا به کووید-19 مبتلا شده اند و هفت هزار 406 نفر هم جان باخته اند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3953

به "خبرنگاران پلوسی آمار بیکاری و مبتلایان کرونا در آمریکا را ویرانگر دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلوسی آمار بیکاری و مبتلایان کرونا در آمریکا را ویرانگر دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید