خبرنگاران تولید فیلم مرغ دریایی با موضوع کرونا در خوزستان کلید خورد

به گزارش پرسینا بلاگ، اهواز - خبرنگاران - کارگردان خوزستانی از تولید فیلم سینمایی با موضوع ویروس کرونا به نام مرغ دریایی خبر داد و گفت: این فیلم با هدف به تصویر کشیدن ایثار پزشکان و پرستاران ساخته می شود.

خبرنگاران تولید فیلم مرغ دریایی با موضوع کرونا در خوزستان کلید خورد

مرتضی مطوری عصر جمعه در حاشیه بازدید استاندار از محل فیلم برداری مرغ دریایی در بیمارستان آپادانای اهواز گفت: پس از مشاهده جهاد و ایثار جامعه پزشکی برای مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم فیلمی در این باره بسازیم هر چند همه پروژه های فیلمسازی در این مدت متوقف شده اند اما امیدواریم با ساخت این فیلم بخشی از تلاش های جامعه پزشکی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه قرار است این فیلم عید سعید فطر آماده اکران شود، اضافه کرد: قصه فیلم درباره دختر پرستاری است که پدرش جانباز شیمیایی است و مشکل تنفسی دارد و در راستا کاری خود به 2 راهی می رسد؛ این دختر نامزد دارد و در آستانه ازدواج است، او پس از اتفاقاتی به کمک اعتقادات پدرش به این نتیجه می رسد که خدمت به جامعه در اولویت قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این فیلم به اتفاقات و موضوعات متنوعی مانند دفاع مقدس، شهدا، مسمویت الکلی، احتکار و تمامی اتفاقات مثبت و منفی کرونا پرداخته می شود و یک وحدت رویه در فیلم وجود دارد.

مطوری ادامه داد: همچنین المان ها و نمادهای بومی استان مثل رودخانه کارون، پرندگان و پل سفید در راستای اهداف فیلم اشاره شده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4156

به "خبرنگاران تولید فیلم مرغ دریایی با موضوع کرونا در خوزستان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تولید فیلم مرغ دریایی با موضوع کرونا در خوزستان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید