جوان آسیایی در آمریکا یک شبه ثروتمندتر از ترامپ شد (

به گزارش پرسینا بلاگ، میلیاردر شدن یک شبه اریک تسه بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکایی داشته است. او یک شبه به ثروتی بیش از ترامپ دست یافت.

جوان آسیایی در آمریکا یک شبه ثروتمندتر از ترامپ شد (

یک جوان 24 ساله هنگ کنگی (چینی) یک شبه به ثروتی افسانه ای رسید و جزء باشگاه میلیارد دلاری های ایالات متحده آمریکا شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، اریک تسه جوان 24 ساله هنگ کنگی سه شنبه هفته گذشته وارد باشگاه 550 نفره میلیاردرهای آمریکایی شد.

والدین این جوان که دانش آموخته دانشگاه پنسیلوانیا آمریکاست، به مناسبت فارغ التحصیل شدن فرزندشان از دانشگاه، مبلغ 3.88 میلیارد دلار از سهام خود در شرکت داروسازی سینو بایوفارما را به عنوان هدیه فارغ التحصیلی به فرزندشان اعطاء کردند.

این میزان یک پنجم از سهام این شرکت بود که پدر و مادر این جوان هنگ کنگی که از اعضای ارشد هیات مدیره آن هستند، آن را به فرزند 24 ساله شان اهدا کردند.

پیشتر این جوان 24 ساله هنگ کنگی هنگام تحصیل در آمریکا، یک مقرری سالانه 500 هزار دلاری داشت و حالا یک شبه با کسب ثروت افسانه ای 3.88 میلیارد دلاری، حتی در رده بندی ثروتمندان آمریکا از ترامپ هم پیش افتاده است. این جوان هنگ کنگی به گروه پرتعداد میلیاردرهای با تبار آسیایی در آمریکا پیوسته است.

این جوان هم اکنون با داشتن 3.88 میلیارد دلار ثروت از افرادی چون ترامپ، استیون اسپیلبرگ (کارگردان سرشناس آمریکایی) و هوارد شولتز(موسس کافه های استارباکس) ثروتمندتر است.

میلیاردر شدن یک شبه اریک تسه بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکایی داشته است.

پدر این جوان هنگ کنگی که تسه پینگ نام دارد، از تاجران سرشناس چینی است که رابطه نزدیکی با سیاستمداران رده بالای حزب کمونیست چین دارد و عضو مجلس ملی خلق چین بوده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2131

به "جوان آسیایی در آمریکا یک شبه ثروتمندتر از ترامپ شد (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان آسیایی در آمریکا یک شبه ثروتمندتر از ترامپ شد ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید