تیم های والیبال حاضر در لیگ ملت های دنیا فردا وارد ارومیه می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کیومرث پورایراندوست پیش از ظهر سه شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران اظهارداشت: چهار تیم کانادا، لهستان، روسیه و ایران روز چهارشنبه برای برگزاری هفته سوم لیگ ملت های والیبال وارد ارومیه می شوند.

تیم های والیبال حاضر در لیگ ملت های دنیا فردا وارد ارومیه می شوند

وی با بیان اینکه به دلیل عدم قرارداد ترکیش ایرلاین با ارومیه تیم های شرکت کننده از تبریز با اتوبوس به ارومیه منتقل خواهند شد اضافه کرد: کانادا با 20، لهستان 22، روسیه 25 و ایران با 26 بازیکن و مربی در ارومیه حاضر خواهند شد.

پورایراندوست با بیان اینکه تیم های حاضر در هتل آنا از بهترین هتل های ارومیه اقامت داده می شوند گفت: انتخاب پرواز ها بر عهده خود تیم ها است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه از امروز سالن برگزاری مسابقات از تمام جوانب فنی، تجهیزات و … آماده سازی شده است اظهارداشت: با تشکیل کمیته های 17 گانه درصدد برگزاری شایسته این دوره از مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال علاقمندان به رشته والیبال بازیهای این دوره در دو نقطه شهر ارومیه به صورت مستقیم پخش خواهد شد اضافه کرد: این مسابقات در پارک تخم مرغی ارومیه و آمفی تئاتر پارک غدیر ارومیه برای شهروندان به صورت مستقیم پخش می گردد.

پورایراندوست در مورد آخرین وضعیت فروش بلیط این مسابقات گفت: از ساعت 5 بامداد امروز مشکل سایت فروش اینترنتی بلیط برطرف و تمام بلیط ها نیز به فروخته شده است.

هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه سال جاری به میزبانی ارومیه با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 656

به "تیم های والیبال حاضر در لیگ ملت های دنیا فردا وارد ارومیه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های والیبال حاضر در لیگ ملت های دنیا فردا وارد ارومیه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید