تور دبی از 6 میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار تومان

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دبی جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد، اما شاید مهترین جاذبه آن برج خلیفه باشد. برجی که نماد دبی است و لقب بلندترین ساختمان دنیا را از آن خود نموده است. شما می توانید در این سفر سری به سکوی بازدید این برج بزنید.

تور دبی از 6 میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار تومان

برج العرب نیز از دیگر جاذبه های این شهر بوده و بلندترین هتل جهان که برروی جزیره ای مصنوعی ساخته شده است. برج العرب یکی از گران ترین هتل های جهان است.

اما اگر در این سفر به دنبال خرید هستید، دبی مال می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. دبی مال ورودی برج خلیفه و آکواریوم دبی است. شما می توانید غیر از خرید در این مرکز تفریح کنید.

ساحل جمیرا نیز از دیگر مقاصدی است که باید جز برنامه های سفر شما باشد. در این منطقه می توانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید. تخت های مخصوص برای آفتاب دریافت، رستوران، امکانات ورزش های آبی، جت اسکی و صدها تفریح جذاب دیگر از امکانات ساحل جمیرا است.

یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های سفر شما به ویژه در تابستان، پارک آبی آکواونتور است. این پارک آبی در جزایر مصنوعی نخل جمیرا قرار گرفته است. سرسره آبی این مجموعه به نام Aquaconda بلندترین سرسره آبی جهان است. علاوه بر این، چندین وسیله تفریحی و جذاب دیگر در این مجموعه برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

اما در کنار این موارد سافاری زیر دریا با استفاده از کلاه های مخصوص از جذاب ترین بخش های این پارک است. همچنین، یک بخش مخصوص به بچه ها هم وجود دارد که سرسره های آبی و تفریحات مختص بچه ها در آن قرار داده شده است.

هرچند تابستان برای سفر به دبی زمان چندان مناسبی نباشد، زیرا هوا بسیار گرم است اما می توانید تورها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. در ادامه نگاهی به قیمت تورهای دبی خواهیم داشت:

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 962

به "تور دبی از 6 میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی از 6 میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید