تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/ایلام معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد استان ایلام هرچند از واحدهای جوان است اما در مقایسه با واحدهای دیگر رشد قابل توجهی داشته است.

تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام

دکتر احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و مهندس عباس ناصری مدیر کل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان ها و مراکز جهاددانشگاهی در سفر به ایلام از مراکز مختلف جهاددانشگاهی از جمله مجتمع تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در دهلران، مرکز علمی کاربردی واحد استان، مرکز آموزش های تخصصی زبان انگلیسی و مرکز نوآوری و شکوفایی این واحد بازدید و ضمن تبادل نظر با تیم های مستقر در این مرکز و با جهادگران این واحد ملاقات کردند.

دکتر احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی در این ملاقات اظهار کرد: جهاددانشگاهی واحد استان ایلام هرچند از واحدهای جوان است اما در مقایسه با واحدهای دیگر رشد قابل توجهی داشته است.

وی پیشرفت های جهاددانشگاهی واحد استان را مرهون کوشش مجاهدانه اعضای جوان و همدلی و هماهنگی آنان با رئیس واحد عنوان و از زحمات اعضا قدردانی کرد.

شریفی زاده با اعلام رضایت از فعالیت های انجام گرفته ، گفت: آینده بسیار درخشانی را برای جهاددانشگاهی واحد استان ایلام می بینم.

مهندس عباس ناصری مدیر کل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان ها و مراکز جهاددانشگاهی و رئیس اسبق جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز اظهار کرد: از سال تاسیس جهادادانشگاهی واحد استان فعالیت های خوبی با همت جهادگران واحد اجرا شده که جای تقدیر دارد.

وی کار برای رضای خدا و در جهت خدمت به مردم و پاسخ دادن به نیازهای جامعه را از ویژگی های جهاددانشگاهی دانست و گفت: جهاددانشگاهی مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اجرای منویات معظم له نیز اساس حرکت جهادگران است.

مهندس غلامرضا حسینی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز گزارشی از فعالیت های اجرا شده را ارائه کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2712

به "تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید