تغییری عظیم در کنسول های بازی نینتندو سوئیچ ایجاد شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت نینتندو با ایجاد تغییری عظیم در کنسول های بازی خود میخواهد ظرفیت ذخیره بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

تغییری عظیم در کنسول های بازی نینتندو سوئیچ ایجاد شد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، شرکت نینتندو سوئیچ خاتمه مسئله ای عظیم در نرم افزار کنسول بازی دستی خود را حل کرد و امکان انتقال بازی بین حافظه داخلی دستگاه و حافظه جانبی را مهیا ساخت.

کاربران کنسول های بازی نینتندو سوئیچ اکنون می توانند با دانلود و نصب آخرین نسخه عرضه شده برای نرم افزار مورد استفاده در دستگاه خود همه بازی های ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را به حافظه جانبی منتقل نمایند. قطعاً با این کار فضای ذخیره سازی بیشتری در داخل دستگاه ایجاد شده و کاربران می توانند اطلاعات بیشتری را در کنسول دستی خود ذخیره نمایند.

به غیر از مورد گفته شده نینتندو تغییرات دیگری را در نرم افزار کنسول بازی خود اعمال نموده است. به عنوان مثال در نسخه جدید کاربران می توانند نقش و کاربرد دکمه های موجود روی بدنه کنسول را تغییر داده و کاربردهای دیگری را برای آن ها تعریف نمایند. البته چنین ویژگی برای کاربران دستگاه های پلی استیشن و ایکس باکس جدید نیست و آن ها از سال ها پیش قادر به ایجاد این تغییر بوده اند.

نماد های جدید مرتبط با گزینه ها و آیکون های موجود در نرم افزار نینتندو سوئیچ دیگر ویژگی جدید نرم افزار این کنسول بازی است. شرکت نینتندو سوئیج به دلیل عرضه کنسول های بازی کوچک و قابل حمل از هواداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است.

هم اکنون در صنعت بازی های رایانه ای و دستگاه های اجرا نماینده این بازی ها رقابت بسیار سنگینی بین سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو وجود دارد و این شرکت ها هرکدام با روش های خاصی به دنبال جذب مشتریان بیشتر به سمت محصولات خود هستند.

تفاوت های جزئی در میزان کیفیت گرافیک بصری بازی های مختص به کنسول های بازی هرکدام از شرکت های یاد شده تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه کاربران دارد. کارشناسان فناوری یکی از اصلی ترین علت های پیشرفت چشمگیر پلی استیشن را گرافیک بالا و رابط کاربری مناسب بازی های این دستگاه می دانند.

4144/پ

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4113

به "تغییری عظیم در کنسول های بازی نینتندو سوئیچ ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییری عظیم در کنسول های بازی نینتندو سوئیچ ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید