بیل؛ ناتوان از برقراری ارتباط با رختکن رئال

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- گرت بیل با توانایی های محدود برای صحبت به زبان اسپانیایی، بدون داشتن هیچ دوست صمیمی و دقایق رو به کاهش حضور در زمین بازی، دلایل و انگیزه کافی برای ماندن در مادرید را به سرعت در حال ناپدید شدن می بیند.

بیل؛ ناتوان از برقراری ارتباط با رختکن رئال

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز سه شنبه در گزارشی نوشت: گرت بیل مهاجم ولزی تیم رئال پس از گذشت تقریبا 6 سال از حضور در مادرید، زبان اسپانیایی را یاد نگرفته و به شکلی روز افزون در رختکن کهکشانی ها در حال منزوی شدن است.

جان آلدریج بازیکن اسبق باشگاه لیورپول و تیم ملی جمهوری ایرلند در دوران کوتاه حضور در رئال سوسیداد اطمینان داد که وی برای آنکه از پس مسائلش بر بیاید در زمین بازی تنها به سه کلمه اسپانیایی نیاز دارد که آن کلمه هم ترکیبی از سه کلمه ناپسند بود؛ اما سی سال بعد از آن افاضات، ظاهرا شرایط برای بازیکنان انگلیسی شاغل خارج از خاک اسپانیا تغییر کرده است.

نظر عمومی این است که گرت بیل پس از 6 سال حضور در مادرید همچنان در ارتباط برقرار کردن با رختکن چند ملیتی کهکشانی ها مسائل شدیدی دارد.

در کنار این مشکل، افت شدید و محسوس عملکرد مرد ولزی در زمین بازی واقع شده است؛ اتفاقی که حالا، آینده بیل را در مادرید به شکلی فزاینده تهدید می کند و او را روز به روز منزوی تر کرده است.

براساس اظهارات برخی از نزدیکان بیل، او به ندرت در خارج از بازی ها و تمرینات با بازیکنان تیم به اصطلاح قاطی می شود و بیشتر سرگرمی های انفرادی را ترجیح می دهد؛ تیبو کورتوآ گلر بلژیکی رئال نیز اخیر در مصاحبه ای در خصوص بیل گفت: ما او را گلف باز صدا می زنیم.

این در حالی است که مارسلو دیگر بازیکن رئال نیز از ارتباط برقرار کردن با بیل (بازیکنی که جانشین کیکو کاستیا شد و از قضا با دفاع چپ برزیلی روابط نزدیکی داشت) نا امید شده است.

در سوی دیگر، بیل در زمین بازی نیز جایگاه انحصاری و بلامنازع خود را از دست داده و از فینال جام باشگاه های جهان مقابل العین که دسامبر سال گذشته برگزار شد، هرگز 90 دقیقه تمام برای رئال به میدان نرفته و با توجه به اعتماد سانتیاگو سولاری به جوان مستعد و پر انرژی تیمش یعنی وینیسیوس جونیور؛ بیل در هفت بازی اخیر نیز تنها 2 بار در ترکیب اولیه به میدان رفته است.

به عبارت دیگر، اگرچه او یکشنبه هفته جاری در جریان دیدار تیمش مقابل لوانته پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن جانشین، پنالتی جنجال برانگیز و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد اما گزارش رسانه های اسپانیایی حاکی از آن است که این بازیکن پس از حضور در سکانسی بی اثر و خنثی در شکست غافلگیرکننده خانگی مادریدی ها مقابل ختافه در 17 فوریه، آخرین کوپن خود را سوزانده است.

علاوه بر این کریم بنزمایی که در بیشتر مواقع عضو بی خطر رئالی ها محسوب می شد، حالا مسئولیت زدن گل هایی را به عهده گرفته است که زمانی توسط کریستیانو رونالدو به ثمر می رسید. این در حالی است که بیل در جریان 20 بازی در فصل جاری، تنها 7 گل به نام خود ثبت کرده است.

در حقیقت می توان گفت با توجه به شرایط جدید، مرد فرانسوی آخرین سرباز قدیمی است که رئالی ها در راستای حمایت از جوانان مستعدی همچون وینیسیوس و مارکو آسنسیو، تمایل دارند او را در سانتیاگو برنابئو نگه دارند؛ بیل برای آنها به بازیکنی بی مصرف و هزینه ساز بدل شده و حالا بهترین فرصت است تا از وی به عنوان تسهیل کننده انتقال ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی، کریستین اریکسن یا سایر اهداف گرانقیمت خود استفاده کنند.

با توجه به توانایی های محدود بیل برای صحبت به زبان اسپانیایی، بدون هیچ دوست صمیمی و دقایق رو به کاهش حضور در زمین بازی، دلایل و انگیزه های مرد ولزی برای حضور در مادرید فراتر از فصل جاری به سرعت در حال ناپدید شدن است.

ورزشی**3991**9129

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 157

به "بیل؛ ناتوان از برقراری ارتباط با رختکن رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل؛ ناتوان از برقراری ارتباط با رختکن رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید